Начните консультацию с юристом онлайн
Доброго дня, ще до 24 лютого здала навушники до сервісного центру по гарантії, десь за тиждень до терміну отримання відремонтованої техніки почалася війна і сервіс зачинився. Впродовж декількох місяців ми дзвонимо у сервіс. Спочатку не відповідали, тепер кажуть " ми подивимось і передзвонимо" після чого просто забивають на це, не беруть слухавку. Пройшло 7 місяців з того моменту як ми здали навушники. Будь ласка прокнсультуйте мене, що робити якщо по приїзду у сервіс вони будуть "морозитись" або взагалі будуть зачинені. Бо на дзвінки відповідають, значить працюють. Дякую.
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (2)
Юрист, г. Николаев, 5 лет опыта
Вітаю!
Звертатися до сервісного центру з письмовою заявою. а не тільки усними дзвінками та повідомленнями. При відсутності відповіді або відмові її надавати/вирішувати питання гарантійного ремонту товару звертатися до Держспоживслужби зі скаргою, в крайньому випадку - до суду.
Юрист, г. Чернигов, 6 лет опыта
Общаться в чатеВітаю, Олександра.
Алгоритм дуже простий:
1. Подаєте письмову претензію.
2. Подаєте скаргу до Держпродспоживслужби
3. Звертаєтесь до суду.
Всього доброго! Якщо Вам потрібна детальна консультація або алгоритм дій, натискайте зелену кнопку "Звернутися".