Начните консультацию с юристом онлайн
Здравствуйте. Сделала заказ в крупном онлайн-магазине с доставкой в их собственный пункт выдачи. Вчера пришло уведомление, что товар полностью готов к выдаче. Сегодня приехала забирать, в ответ меня просто послали, сказав что товар приехал, но его не отдадут т.к. на деле он к выдаче не готов, мол ждите пока подготовим, а когда подготовим не знаем, у нас нет на это времени. Написала в поддержку магазина с требованием вернуть деньги - молчат. Что можно сделать в таком случае?
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (2)
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеДоброго дня!
Напишіть скаргу до головного офісу магазину про хамську поведінку підпорядкованого їм персоналу. Іншої проблеми оурім цього поки що не бачу. Вони ж не відмовляють Вам о видачі товару, просто ця процедура затягується.
У разі виникнення уточнюючих питань, звертайтесь до мене персонально, натиснувши кнопку "звернутись" біля мого фото.
Якщо ж консультація була достатньою, активуйте сіру галочку та залиште відгук на знак подяки.
Юрист, г. Чернигов, 6 лет опыта
Общаться в чатеВітаю, Аліно.
Повернення коштів - це аби Вам зовсім відмовились видавати товар, тут трошки інша справа. Я б радив Вам звернутись до центрального офісу із скаргою на таку роботу регіонального управління.
Всього доброго! Для більш детальної консультації звертайтесь індивідуально, натиснувши зелену кнопку Звернутися/Обратиться нижче фото! Буду радий допомогти.