Начните консультацию с юристом онлайн
Добрый день
Произошла ситуация купил телефон в цитрусе в Киеве в нем оказался дефект динамика, телефон на гарантии а так же не прошло 14 дней, есть акт дефектовки от авторизированного сервиса что не по нашен Вине но магазин не хоче менять
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (7)
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеДоброго дня, Владиславе!
Подавайте претензію та звертайтесь до суду.
Будуть питання, тисніть кнопку "звернутись" біля мого профілю. Охоче на них відповім!
Якщо ж консультація Вас задовільнила, активуйте зелену галочку та залиште відгук.
спасибо за ответ, магазин отвечает что по политике компании эпл, товар не меняют, а только ремонтируют, срок ремонта от 1до 4х месяцев, что координально не устраивает, подскажите куда писать и как это правильно оформить
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеПолітика компанії, якою б вона не була, не повинна суперечити закону, а в даному випадку вона суперечить! Крім суду Ви ще можете спробувати звернутись до Держспоживслужби в Києві. Якщо Вам потрібна допомога в написанні скарги чи претензії, я можу це зробити для Вас. Для того треба звернутись до мене персонально. В першій відповіді я пояснив, як це зробити.
спасибо за ответ, магазин отвечает что по политике компании эпл, товар не меняют, а только ремонтируют, срок ремонта от 1до 4х месяцев, что координально не устраивает, подскажите куда писать и как это правильно оформить
Юрист, г. Чернигов, 6 лет опыта
Общаться в чатеВітаю, Владиславе.
У даному випадку повинно мати місце гарантійне обслуговування. Цікаво дізнатись доводи магазину щодо відмови у задоволенні такого.
Якщо відмовляють, раджу подати письмову претензію до продався про безоплатне усунення недоліків або заміну товару, або взагалі розірвання договору. Маєте також право на неустойку.
Всього доброго! Якщо Ви хочете поспілкуватись індивідуально і випрацювати алгоритм дій, натискайте зелену кнопку Звернутися/Обратиться нижче фото! Буду радий допомогти.
спасибо за ответ, магазин отвечает что по политике компании эпл, товар не меняют, а только ремонтируют, срок ремонта от 1до 4х месяцев, что координально не устраивает, подскажите куда писать и как это правильно оформить
Юрист, г. Чернигов, 6 лет опыта
Общаться в чатеВладиславе!
У даному випадку мова може йти спочатку саме про ремонт. При чому строки такого ремонту обмежені, явно не 1 або 4 місяці.
Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
7. Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не провадиться.
Під час заміни товару з недоліками на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості перерахунок вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни провадиться виходячи з його вартості на час обміну, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості на час купівлі.
При розірванні договору розрахунки із споживачем у разі підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості товару на час купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.
8. У разі придбання споживачем непридатного харчового продукту продавець зобов’язаний замінити його на харчовий продукт, який є придатним до споживання, або повернути споживачеві сплачені ним кошти. Розрахунки із споживачем у такому разі проводяться в порядку, передбаченому абзацом третім частини сьомої цієї статті.
{Частина восьма статті 8 в редакції Закону № 1602-VII від 22.07.2014}
9. При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.
На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів. Перелік таких товарів визначається Кабінетом Міністрів України.
За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.
При усуненні недоліків шляхом заміни комплектуючого виробу або складової частини товару, на які встановлено гарантійні строки, гарантійний строк на новий комплектуючий виріб і складову частину обчислюється починаючи від дня видачі споживачеві товару після ремонту.
Всього доброго! Якщо Ви хочете поспілкуватись індивідуально і випрацювати алгоритм дій, натискайте зелену кнопку Звернутися/Обратиться нижче фото! Буду радий допомогти.