Начните консультацию с юристом онлайн
Я помилково перерахував в Київстар забагато грошей замість 300 грн обон плати 3000 грн просив повернути 2700 грн мені відмовили мотивуючи чо вони не несуть відповідальності за мої дії
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (3)
Юрист, г. Полтава, 4 года опыта
Общаться в чатеДоброго дня, Орест!
Спочатку зверніться до банку з проханням відмінити платіжну операцію.
Вам також необхідно письмово звернутися до представників Київстар з вимогою повернути суму помилкової операції.
Згідно ст. 88 ЗУ "Про платіжні послуги" Неналежний отримувач протягом трьох робочих днів з дати надходження повідомлення надавача платіжних послуг платника про виконання помилкової, неналежної або неакцептованої платіжної операції зобов’язаний ініціювати платіжну операцію на еквівалентну суму коштів, зараховану йому внаслідок помилкової, неналежної або неакцептованої платіжної операції, на користь такого надавача платіжних послуг.
У разі відмови отримувача (неналежного отримувача) повернути суму помилкової, неналежної або неакцептованої платіжної операції на вимогу надавача платіжних послуг списання коштів з рахунку неналежного отримувача здійснюється у судовому порядку.
При виникненні додаткових питань натискайте "Звернутися". Всього доброго!
Звертався а банк на гарячу лінію відмовили
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеДоброго дня, Оресте!
Ніякі звернення до банку чи Киівстару Вам не дадуть нічого! Вам треба написати претензію до Вашого оператора моб. зв'язку, а потім звернутись до суду.
У разі виникнення уточнюючих питань або бажання порадитись зі мною персонально, натискайте кнопку "звернутись" біля мого профілю.
Якщо ж консультація задовільнила Вас, активуйте сіру галочку та залиште відгук на знак подяки.