Начните консультацию с юристом онлайн
Доброго дня!
Я купив холодильник, а через два місяці звернувся до виробника з поломккою (заморожувались продукти в холодильному відділенні) (в мене є гарантія). Приїхав майстер глянув і за другим візитом замінив деталь. Це нічого не змінило. Після трейтього візиту (знову приїхав подивився і поїхав нічого не зробивши), я звернувся до виробника з проханням повернути мені гроші на що отримав відповідь:
"Наша компанія не може задовольнити Вашу безпідставну та незаконну вимогу про розірвання договору та повернення коштів за товар, оскільки в товарі відсутні істотні недоліки. З огляду на вищевикладене, прохання узгодити з сервісним центром дату візиту майстра. Звертаємо увагу, що на час дії правового режиму воєнного стану в Україні, що впроваджений з 24 лютого 2022 року у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, можуть обмежуватися права і законні інтереси юридичних та фізичних осіб. "
Чи є замороження продуктів в холодильному відділенні істотним недоліком для холодильника? І чи є в мене шанси в суді з такою справою?
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (3)
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеДоброго дня, Андрію!
Для повернення холодильника і розірвання договору Ви повинні отримати в сервісному центрі акт про те, що вони не здатні надати послуги по гарантійному ремонту холодильника через відсутність такої технічної можливості. Тоді можна буде на підставі ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів" звертатись до продавця за поверненням коштів. за товар.
Взагалі можу з цим реально допомогти, бо це моя спеціалізація.
У разі виникнення уточнюючих питань або бажання порадитись зі мною персонально, натискайте кнопку "звернутись" біля мого профілю.
Якщо ж консультація задовільнила Вас, активуйте сіру галочку та залиште відгук на знак подяки.
В сервісному центрі мені пропонують, щоб майтер знову приїхав і знову пробував його поремонтувати. Хоча по факту він приїжджає, дивиться заповнює бланк і їде.
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеЦе на жаль реальність. Але воно Вам до міри на руку. Бо з того моменту, як Ви звернулись до СЦ щодо гарантійного ремонту товару за кожень день прострочки після збігу 14 днів ремонту іде пєня - 1% від вартості холодильнику..