Начните консультацию с юристом онлайн
Доброго дня
Я в інтернеті зареєструвався на сайті на отримання безкоштовних ліків Psorilite мені передзвонили і сказали що я можу придбати пакет з трьох одиниць, по знижці. Після довгих умовляння я погодився, але через 20 хвилин я звонив щоб відмовитися на номер з яким я розмовляв, відмовитись від замовленя Трубку ніхто так і не взяв, телефонував цілий день під кінець для мені відправили замовленя Я через нову пошту відмовилась від замовлення. Тепер мені прийходять СМС з погрозами що подадуть справу у суд та заставлять сплатити десятикратну суму замовлення.
Мене попередили що наша розмова записується і що я не буду мати права відмовитися від товару, Скажіть будь ласка які мої дії у цьому випадку. Відмовився від посилки тому що в інтернеті можна найти в пару разів дешевше.
В описі посилки вказано що це Док-станція,що мені робити в такому випадку?
Дякую.
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (9)
Юрист, г. Киев, 9 лет опыта
Общаться в чатеДоброго дня, це все психологічний тиск, ні хто ні куди на вас не подасть. Ігноруйте дані повідомлення, заблокуйте номери з яких вам дзвонять і не переживайте. У разі подальших погроз ви маєте право звернутися до поліції.
Відповідно до зу про захист споживачів вы маєте право відмовитися від товару протягом 14 днів.
Для детальної консультації натискайте кнопку звернутися.
Юрист, г. Днепр, 12 лет опыта
Вітаю, ви маєте право відмовитися від посилки, вам нічого не загрожує. Вдправка наложним платежем здійснюється на свій ризик продавця.
Для співпраці натискайте кнопку звернутися
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеДоброго дня, Руслане!
Відносини, що виникають між продавцями та покупцями в Інтернет-магазинах, в повному обсязі підпадають під дію Закону України “Про захист прав споживачів”. Законом визначено, що товари, які продаються споживачам, повинні бути якісними.
Згідно із вимогами Закону України “Про захист прав споживачів” покупець без необхідності будь-якого обґрунтування має можливість повернути річ, якщо протягом 14 днів з дня отримання такої речі або отримання документа, що підтверджує факт укладення правочину, повідомить про це продавця.
У Вашому випадку товар взагалі не був проплачений, а отже договір купівлі-продажу не був Вами підтверджений.
Зазвичай, більшість інтернет-магазинів, які працюють в режимі онлайн, використовують для закріплення правочинів з клієнтами договір, який має назву публічна оферта чи публічний договір. Згідно із положеннями ст.ст. 633, 641 Цивільного кодексу України умови публічної оферти та публічного договору є однаковими для всіх замовників товару. У відповідності до ч. 2 ст. 642 Цивільного кодексу України, реєстрація на сайті магазину та оплата товару є акцептом даної оферти, що прирівнюється до укладення договору на умовах, викладених в ньому.
Якщо того не сталося, товар має бути забраний з пошти, навіть якщо він вже був відісланий.
В умовах договору купівлі-продажу Інтернет-магазином визначено, що товар поставляється та повертається за допомогою пошти. В цьому випадку, якщо покупець не отримав товар на пошті пошти, усі витрати із повернення товару покладаються на продавця.
Будуть додаткові питання, натискайте кнопку "звернутись" біля мого фото. Постараюсь на них відповісти.
Якщо ж консультація задовільнила Вас, активуйте сіру галку там же на знак подяки.
Юрист, г. Одесса, 11 лет опыта
Общаться в чатеДоброго дня. Це шахрайство з боку Продавців. Це не одиничний випадок. Це все погрози. Ігноруйте або напишіть їм письмову претензію про стягнення збитків і тд. Відповідно до ЗУ Про захист прав споживачів, ви маєте право відмовитись від договору. ПО друге, це не ліки, оскільки на їх продаж необхідна ліцензія. Звертайтесь, допоможу
Юрист, г. Днепр, 31 год опыта
Закон України "Про захист прав споживачів" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/main/1023-12#Text):
" Стаття 13. Право споживача у разі укладення договору на відстані...
4. Споживач має право розірвати укладений на відстані договір шляхом повідомлення продавця (виконавця) про це протягом чотирнадцяти днів з моменту підтвердження інформації або з моменту одержання товару чи першої поставки товару...
7. До договору, укладеного на відстані, застосовуються положення, передбачені частинами п'ятою - дев'ятою статті 12 цього Закону.;";
" Стаття 12. Права споживача в разі укладення договору поза торговельними або офісними приміщеннями...
5. У разі розірвання договору, укладеного поза торговельними або офісними приміщеннями, споживач повинен повідомити продавця (виконавця) про місце, де продукція може бути повернена.
Договором може передбачатися, що продукція або результати робіт (послуг), що були надіслані поштою, повинні у разі розірвання договору також бути повернені поштою.
Будь-які витрати, пов'язані з поверненням продукції, покладаються на продавця (виконавця). Продавець (виконавець) повинен відшкодувати витрати споживача у зв'язку з поверненням продукції...
6. Якщо споживачеві не було надано документ (електронний документ), який засвідчує факт здійснення правочину поза торговельними або офісними приміщеннями, такий правочин не є підставою для виникнення обов'язків для споживача...".
Конституція України (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%...):
" Стаття 19. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством...".
---
Доброго дня, пане Руслане! Враховуючи право споживача (покупця) повернути товар впродовж 14 днів, тобто після оплати товару, то змусити споживача до оплати товару, від отримання якого він відмовився, тим більше, не може бути примушений.
Юрист, г. Чернигов, 6 лет опыта
Общаться в чатеВітаю, Руслане!
Це не більш, аніж погрози. Ви, як покупець, маєте право відмовитись від лікарських або медичних засобів до моменту їх отримання. Тому Вам нічого не буде, можете не хвилюватись.
Погрози з боку продавця - метод психологічного впливу, аби змусити Вас забрати посилку.
Але і юридично, і фактично Вам нічого не загрожує.
Всього доброго! Якщо Ви хочете поспілкуватись індивідуально і випрацювати алгоритм дій, натискайте зелену кнопку Звернутися/Обратиться нижче фото! Буду радий допомогти.
Юрист, г. Сумы, 5 лет опыта
Доброго дня!
Маєте право відмовитись , повернути товар та Вам нічого не загрожує, бо те , що вони пропонують не є лікарським засобом , скоріше біологічно-активні добавки, бо для реалізації ліків необхідно мати ліцензію МОЗ України.
строк доставки обчислюється з дня, наступного після отримання товару покупцем, що повинно бути підтверджено відповідним документом служби доставки., товарно-транспортною накладною з відміткою та датою вручення товару і підписом покупця.
Відповідно до ч. 4 ст.13 Закону "Про захист прав споживачів" Договір купівлі-продажу, укладений через Інтернет, покупець може розірвати протягом 14 днів із моменту підтвердження інформації про укладення договору від продавця або з моменту одержання товару чи його першої поставки.
ця інформація має бути у вашому договорі на сайті з яким клієнти мають погодитися , і рекомендація обов язково прочитати договір оферту перед оформленням тих чи інших замовлень , аби не створювати проблем у майбутньому.
На пошті складіть акт про відмову отримання і пошта відправить посилку відправнику.
С уважением,
Константин Гончаренко
Юрист, г. Чернигов, 10 лет опыта
Доброго дня, Руслане!
Цивільний кодекс України (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/435-15/conv#n1...):
Стаття 214. Відмова від правочину
3. Відмова від правочину вчиняється у такій самій формі, в якій було вчинено правочин.
Закон України "Про захист прав споживачів" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text):
Стаття 1. Визначення термінів
У цьому Законі терміни вживаються в такому значенні:
8) договір, укладений на відстані, - договір, укладений продавцем (виконавцем) із споживачем за допомогою засобів дистанційного зв'язку;
11) засоби дистанційного зв'язку - телекомунікаційні мережі, поштовий зв'язок, телебачення, інформаційні мережі, зокрема Інтернет, які можуть використовуватися для укладення договорів на відстані;
Стаття 13. Право споживача у разі укладення договору на відстані
4. Споживач має право розірвати укладений на відстані договір шляхом повідомлення продавця (виконавця) про це протягом чотирнадцяти днів з моменту підтвердження інформації або з моменту одержання товару чи першої поставки товару.
Якщо відповідно до абзацу другого частини третьої цієї статті підтвердження інформації не вимагається, споживач може розірвати договір протягом чотирнадцяти днів з моменту його укладення.
У разі продажу матеріальних речей їх повернення також свідчить про розірвання договору.
ВИСНОВОК: Ви зробили замовлення ліків по телефону. Відповідно до ст. 214 ЦК України відмова від правочину (у даному випадку договору поставки) вчиняється у такій самій формі, в якій було вчинено правочин. Тобто, про відмову від замовлення Ви маєте право повідомити постачальника по телефону (дзвінком та смс-повідомленням).
Враховуючи, що ліки є матеріальною річчю, то їх повернення також буде свідчити про розірвання договору. Однак, Ви взагалі маєте право не приймати та не оплачувати товар, повідомивши про це постачальника.
Тому отримувати та оглядати посилку Вам непотрібно, лише відмовитися від неї.
Враховуючи, що від посилки Ви відмовитеся, то ніяких грошових зобов'язань та відповідно боргу перед продавцем у Вас не буде.
А тому ризик продажу "боргу" колекторам також відсутній.
Всього найкращого!
Юрист, г. Сумы, 12 лет опыта
Доброго дня!
Відповідно до ЗУ "Про захист прав споживачів" Ви маєте право розірвати договір, укладений за допомогою засобів дистанційного зв'язку, а тому відповідно - не приймати та не оплачувати товар.
Крім того, постановою КМУ “Про захист прав споживачів” №172 від 07.12.2005 затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF#...).
Тобто, мається на увазі, що покупець не може повернути або обміняти протягом 14-денного строку товар з цього переліку. Ви ж взагалі відмовилися від товару та не оплачували його.
Тому, ніхто не буде звертатися до суду, так як в магазині розуміють, що Ви не порушували законодавства України. Вас просто залякують, щоб Ви перевели їм кошти та забрали їхній товар.
У відповідь на їхні погрози напишіть їм, що подасте на них скаргу до Держспоживслужби, податкової та заяву до поліції про вчинення кримінального правопорушення за ст. 355 КК України "Примушування до виконання чи невиконання цивільно-правових зобов'язань".
Упевнений, що після цього всі погрози у вашу сторону закінчаться.
Всього найкращого!