Задайте вопрос юристу

835 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Налоговое право, 13 сентября 2023, вопрос №92456 400₴

Як відправити скани документів податковій в електронному вигляді

Доброго дня!
Податкова прислала листа з "пропонуванням" надати документи, що підтверджують діяльність ФОП протягом всього часу його існування, такі як виписки, контракти, інвойси, виписки з рахунків і таке інше.
Зібрав файли, їх дуже багато, виявилося, що всі на місці. Фізично занести їх не можу, хочу завантажити в електронному вигляді. Але при цьому в листуванні с податковою за 1 лист можна прикріпити лише один файл і той до 5 мегабайт.
Чи є якісь шляхи надіслати ці файли кількома листами чи якимось іншим чином?

Ответы юристов (9)

    Карпенко Андрей Владимирович
    Карпенко Андрей Владимирович 7 месяцев назад

    Адвокат, г. Киев, 25 лет опыта

    Вітаю!

    У випадку проведення документальної невиїзної податкової перевірки, первинні документи оформлені в електронному вигляді платник податків надсилає у ДПС. Порядок надання документів визначений у наказі Мінфіну № 1393. Передавати електронні документи разом з їхнім описом можна на флешці або інших електронних носіях, а також надсилати електронною поштою. Формати електронних документів для податкових перевірок визначені ст. 85 ПКУ.

    Після отримання документів податкова інспекція розшифровує їх і звіряє вміст архіву з описом. Перевірка цілісності електронного документа проводиться шляхом перевірки цілісності КЕП (ст. 12 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»). Після цього податкова надсилає платнику податків лист про отримання електронних документів і опрацьовує їх.

    Карпенко Андрей Владимирович
    Карпенко Андрей Владимирович 7 месяцев назад

    Адвокат, г. Киев, 25 лет опыта

    Відповідно до п. 85.4 ст. 85 ПКУ при проведенні перевірок посадові (службові) особи контролюючого органу мають право отримувати у платників податків належним чином завірені копії первинних фінансово-господарських, бухгалтерських та інших документів, що свідчать про приховування (заниження) об'єктів оподаткування, несплату податків, зборів, платежів, порушення вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи. Такі копії повинні бути засвідчені підписом платника податків або його посадової особи та скріплені печаткою (за наявності).

    Відповідни запит на отримання копій документів повинен бути поданий посадовою (службовою) особою контролюючого органу не пізніше ніж за п'ять робочих днів до дати закінчення перевірки.

    Забороняється вилучення оригіналів первинних, фінансово-господарських, бухгалтерських та інших документів за винятком випадків, передбачених кримінальним процесуальним законодавством (п. 85.5 ст. 85 ПКУ).

    Турчин Ярослав Александрович
    100%

    Вітаю Вас, Антоне! Файли можна прикріплювати в форматі PDF. Продвинутий PDF-редактор передбачає можливість об"єднання кількох файлів в один. Якщо розмір завеликий об"єднаного файлу, можна спробувати його стиснути до 5 Мб.

    • Антон Клиент 7 месяцев назад

      Доброго дня Ярославе! Дякую за відповідь.

      Знайшов таку статтюhttps://ukrpravo.biz/yak-vidbuvaetsya-perevirka-pi...У секціїї "Як податкова намагається обдурити ФОП" лист один в один, такий як я отримав, навіть податківці ті ж.

      Як на вашу думку краще в такому випадку поступати, все таки намагатися надати копії чи направити відписку? Наразі за кордоном і навряд чи найближчим часом повернуся.

      • Турчин Ярослав Александрович

        В принципі все правильно написано.

        І питання лише в тому, Ви хочете закрити ФОП і забути, чи Вам не принципово і можна попереписуватись з податковою.

        У 2-му випадку алгоритм наступний..

        1. Лист-відписка з проханням надати наказ на перевірку.

        У разі надання наказу - другий крок.

        2. Лист з клопотанням відкласти перевірку у зв"язку з перебуванням за межами України.

        В будь-якому разі, якщо про Вас згадали - з обліку у податковій Вас знімуть лише після перевірки.

        Чому не радять повідомляти про перебування за кордоном? - Бо податкова може подумати, що Ви не зможете оскаржити до суду будь-які їх протиправні дії та рішення. Але зараз це все не так. Працює Електронний суд. Єдине, бажано мати людину, що отримує пошту за адресою реєстрації ФОП.

        Тож вирішувати Вам. Єдине, з практики, намагатись виховувати дубових податківців - зайві витрати часу і сил.

    Айвазян Юрий Климентьевич

    Доброго дня, Антоне!

    Згідно п. 45.3 Податкового кодексу України платник податків, який обирає спосіб взаємодії з контролюючим органом засобами електронного зв’язку в електронній формі, зобов’язаний під час обрання способу взаємодії повідомити контролюючому органу свою електронну адресу (адреси) шляхом внесення цієї інформації до своїх облікових даних через Електронний кабінет.

    Відправка документів засобами електронного зв’язку в електронній формі здійснюється платниками відповідно до норм ПКУ та Порядку №557.

    З метою покращання електронного документообігу ДФС запроваджено програмно-технічний засіб (п. 4 розділу ІІ додатка 1 до Порядку) в частині надання можливості подавати з електронним документом спеціального додатка за ідентифікатором форми J/F13601 з прикріпленою до нього копією сканованого документа (файл повинен бути у форматі pdf із обмеженням розміру не більше 2 МБ).

    У окремих випадках, коли це відповідає сутності податку або збору та є необхідним для його адміністрування, до переліку додатків, які передбачені для подання засобами електронного зв’язку з відповідною податковою декларацією (розрахунком), може бути включено Додаток довільного формату.

    Перелік розроблених електронних форм для податкових декларацій (розрахунків) із зазначенням складу передбачених для подання додатків розміщено на офіційному веб-порталі ДФС у рубриці Електронна звітність/Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення/Реєстр форм електронних документів.

    При створенні в Електронному кабінеті електронного документа податкової декларації (розрахунка) в режимі «Введення звітності» платник податків з переліку додатків, передбачених для подання з такою податковою декларацією (розрахунком), визначає склад додатків, які йому необхідно подати, зокрема Додаток довільного формату.

    Враховуючи зазначене, платники податків, які подають податкові декларації (розрахунки) засобами електронного зв’язку, мають можливість надіслати разом з ними копії інших документів як Додаток довільного формату, якщо такий додаток, передбачено для подання з відповідною податковою декларацією (розрахунком) згідно з Реєстром форм електронних документів.

    Отже первинку Вам прийдеться пересилати трьома файлами, кожен з яких не повинен перевищувати розмір 2 мегабайти.

    З повагою, адвокт Айвазян!

    Гончаренко Константин
    Гончаренко Константин 7 месяцев назад

    Юрист, г. Сумы, 5 лет опыта

    Доброго дня!

    З 1 червня 2023 року набувають чинності зміни до Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затверджені наказом Міністерства фінансів від 07.04.2023 р. № 177.

    Документ, зокрема, дає визначення терміну «повідомлення про набуття статусу суб'єкта електронного документообігу». Під ним розуміється інформаційне повідомлення, що формується програмним забезпеченням контролюючого органу у складі першої квитанції та засвідчує факт набуття платником податків статусу суб'єкта електронного документообігу після отримання контролюючим органом першого будь-якого електронного документа.

    У новій редакції викладено термін «друга квитанція». Це електронне повідомлення, що формується у форматі, затвердженому в установленому законодавством порядку, програмним забезпеченням контролюючого органу (адресатом) за результатами електронної ідентифікації, обробки, перевірки обов'язкових реквізитів електронного документа та засвідчує факт і час приймання (неприймання) чи реєстрації такого електронного документа.

    Також уточнюється, що суб'єкти електронного документообігу самостійно визначають режим доступу до електронних документів, що містять конфіденційну інформацію, та встановлюють для них систему (способи) захисту. В інформаційних, електронних комунікаційних, інформаційно-комунікаційних системах, які забезпечують обмін електронними документами, що містять державні електронні інформаційні ресурси або інформацію з обмеженим доступом, повинен забезпечуватися рівень захисту цієї інформації, який відповідно до законодавства має відповідати ступеню обмеження доступу до неї.

    Автор створює електронні документи у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронній та паперовій формі, із зазначенням усіх обов'язкових реквізитів та з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису та печатки (за наявності), керуючись цим Порядком.

    Крім того, змінами передбачається, що юридичні особи, самозайняті особи, податкові агенти, контролюючі органи, органи державної влади, органи місцевого самоврядування набувають статусу суб'єкта електронного документообігу (СЕД) з дати, зафіксованої у першій квитанції, та за наявності другої квитанції про прийняття першого електронного документа (якщо інше не встановлено нормативно-правовими актами та цим Порядком).

    Набуття статусу СЕД здійснюється шляхом надсилання до контролюючого органу першого будь-якого електронного документа у встановленому форматі (стандарті) з дотриманням вимог Законів "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Підтвердженням набуття статусу СЕД є отримання автором повідомлення про набуття статусу СЕД у складі першої квитанції.

    З повагою, Костянтин Гончаренко

    Пуха Наталія ТендерОк

    Доброго Дня

    Щодо Вашого питання:

    Електронний кабінет працює постійно (24 години на дату кожного календарного дня), крім часу, необхідного для його технічного обслуговування. Проведення технічного обслуговування електронного кабінету у день, на який припадає граничний строк подання податкових декларацій, та з 8 до 20 години будь-якого іншого календарного дня забороняється. Технічне обслуговування електронного кабінету проводиться у порядку, що визначається методологом електронного кабінету (п. 42 прим. 1.6 ст. 42 прим. 1 ПКУ).

    Подання електронних документів здійснюється платниками відповідно до норм ПКУ та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 зі змінами та доповненнями (далі – Порядок), на підставі договору про визнання електронних документів (далі – Договір), що визначає взаємовідносини суб’єктів електронного документообігу.

    Платник створює електронні документи у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронному та паперовому вигляді, із зазначенням всіх обов’язкових реквізитів та з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП) чи кваліфікованої електронної печатки, керуючись цим Порядком, а також Договором (крім фізичних осіб, які не є самозайнятими особами) (п. 3 розд. ІІ Порядку).

    Після накладання КЕП автор здійснює шифрування електронного документа з дотриманням вимог до форматів криптографічних повідомлень, затверджених в установленому законодавством порядку, та надсилає його у форматі (стандарті) засобами телекомунікаційного зв’язку до адресата протягом операційного дня (п. 4 розд. II Порядку).

    Для оптимізації жокументів та зменшення розміру рекомендуб використовувати

    https://www.ilovepdf.com/ru/word_to_pdf

    https://www.camscanner.com/

    Успіхів

    Корнійчук Євген Іванович

    Доброго дня, вам треба просто зробити меньший об'єм файлі. В цьому вам допоможе дана програма.

    https://www.ilovepdf.com/uk/compress_pdf


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України