Задайте питання юристу

885 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Захист прав споживачів, 02 лютого 2024, питання №101368

Чи можна відмовити покупцю в поверненні одягу, якщо бірку клієнт зняв, але зберіг її

Коли оформляли замовлення, я двічі попереджала, що треба оглядати посилку на пошті на наявність браку. Вона певно проігнорувала це і забрала посилку додому. Через два дні пише мені, що знайшла брак, там крива прострочка з ізнанки. Так все б нічого, якби вона не зняла бірку. Але вона її зберігла, лежить в кармані. Я відмовила їй у поверненні, бо це вже не товарний вигляд, на що вона почала погрожувати, що піде в прокуратуру і подасть заяву на мене. Чи можна взагалі в прокуратурі подавати скаргу на такі випадки і які в мене ризики у разі, як вона дійсно піде? Адміністративна відповідальність? На яку суму

Відповіді юристів (2)

    Айвазян Юрій Климентійович

    Доброго дня, Анастасія!

    Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів:

    "Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості.

    1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

    Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

    Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром, або відтворений на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу споживачеві здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надісланий електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти".

    Прокуратура не займається подібними справами. Цікаво яку заяву вона на Вас подасть?

    У Вас інтернет магазин?

    З повагою, адвокат Айвазян.

    Кирда Вячеслав Володимирович

    Вітаю!

    Ні, прокуратура такими питанням займатися не буде, не хвилюйтеся. ЇЇ законний спосіб захистити свої права - подати Вам претензію, а потім звернутися до суду.

    Всього доброго Вам. З повагою.


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України