Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
885 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Замовили телефон на досить велику суму, з магазину (apple people) через нову пошту, в результаті чого прийшов на вигляд не ушкоджений телефон, прийшли додому перевірили, не працює фронтальна камера, почали перевіряти данний магазин, знайшли негативні відгуки зі схожою ситуацією, хочемо повернути кошту, чи можна щось зробити?
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (4)
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Владиславе!
Стаття 8 ЗУ "Про захист прав споживачів":
Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості.
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
З повагою, адвокат Айвазян.
дякую за відповідь, вони пропонують щоб ми їм надіслали телефон новою поштою назад, аби вони усунули несправність або замінили на новий, як ми можемо себе застрахувати аби телефон не поїхав в один кінець, а ми залишились ні з чим, але кращим варіантом є повернення повної суми, які наші дії
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіПовну суму Ви можете повернути у разі, якщо вони не зможуть відремонтувати, тобто буде доведено, що телефон має істотний недолік з вини виробника. В цьому випадку Ви маєте право або розірвати договор, або замінити товар на аналогічний.
Щодо доказів, то в якому форматі відбувається Ваше спілкування? Це переписка? Якщо так, то остання може вважатись доказами.
Також у Вас є квитанція про придбання товару та гарантійний талон (зробить собі обов'язково копію) і буде в наявності квитанція щодо відправки телефону до магазину.
Юрист, м. Суми, 31 рік досвіду
Вказуйте суму відправлення, назву, марку,серійний номер