Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
885 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Добрий день,
Купив ноутбук, вітринний варіант. Хробили непогану знижку. Забрав його з пошти. Загалом він нормальний, але деякі обставини(ноутбук, але з іншими характеристиками) вирішив спробувати його повернути. Зконтактував з магазином, заповнив приклад заяви, роздрукував, підписав, відправив по пошті вкладену в коробку раом з чеками.
Відправити попросили на сервісний центр спершу для перевірки, сказали що якщо не знайдуть водо-механічних пошкоджень видадуть заключення на повернення коштів і кошти повернуть на рахунок.
Додаю заяву яку підписував.
Вони дуже довго затягували це і нічого мені не відповідали. Відповідають дуже рідко, так як спілкуюсь з якимсь менеджером сервісного центру чи шось таке, по телефону звязку немає.
Виявилось що в сервісному центрі мені міняли термопасту. А мій "менеджер" згодом почала писати дивні і незрозумілі речі які не дуже вяжуться, такі як:
- запитала посилання чи код товару на який я хочу замінити(він дорожче коштує і здається я в праві вимагати повернення коштів)
- "Ми можемо вам запропонувати обмін з доплатою, так як у вашому випадку юристи і керівництво погодили лише обмін товару, так як в сервісному центрі не визнали, що товар підлягає обміну. Вони запропонували лише ремонт і повернення його вам ... "
- "Так як ви купували товар зі знижкою і погодились на стан товару, повернення коштів неможливо. Товар був відправленний на діагностику, в ході якого не було виявленно суттєвого недоліку, який заважає роботі пристрою, тому його відремонтували і повернули вам для користування. Зараз він працює і, якщо ви проти обміну, можемо відправити його вам. "
Буду вдячний якщо щось підскажете які в мене є шанси в цій ситуації отримати гроші назад(варіант з обміном ледве прийнятний, бажана можель в іншому магазині дешевша) якщо в мене на руках лише переписка з менеджером, записи дзвінків з сервісом і підтримкою магазина цитрус(взагалі, чи окей записувати дзвінки без згоди).
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (2)
Юрист, м. Дніпро, 24 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня.
Звертайтесь з скаргою в Держспоживслужбу.
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Віталію!
Відповідно до статті 8 ЗУ "Про захист прав споживачів":
"Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
2. Стосовно непродовольчих товарів, що перебували у використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства, вимоги споживача, зазначені у частині першій цієї статті, задовольняються за згодою продавця.
Згідно з цією частиною задовольняються вимоги споживача щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився".
Отже, Ви маєте право на повернення коштів або заміни товару у разі виявлення істотного недоліку.
З повагою, адвокат Айвазян.