Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
883 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Доброго дня! 11.07.2024 р. я придбав в інтернет-магазині інвертор ГЛОБУС 2000 Вт вартістю 3999,00 грн. При першому включенні на Х.Х. виявилось, що він в режимі зарядки АКБ не працює і на клемми не видає струм заряда. Тобто частину функцій не виконує. Також не має зав.№, інструкції на укр.мові, сертифіката реєстрації в Україні. В режимі інвертора працює. Я відмовився від покупки і через 12 днів повернув його до сервісного центру, до якого мені порадив відправити Продавець. Я відмовився брати назад цей товар та аналогічний і затребував повернення коштів. Продавець запропонував заміну на аналогічний, сказав, що товар вважається використаним і повернення коштів не передбачено Законом. Як мені бути, коли мені знову нав"язують несертифікований товар і відмовляють у поверненні коштів? Дякую за відповідь.
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (2)
Адвокат, м. Київ, 6 років досвіду
Доброго дня, Іване.
Згідно ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів",
Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
Рекомендую звернутись до продавця з офіційною вимогою про повернення сплаченої суми, а у випадку відмови - звертатись в суд.
З повагою, адвокат Перепьолкіна Юлія
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Іване!
Вам потрібно звернутись до продавця із листом-притензією щодо повернення коштів, оскільки товар має істотний недолік. Якщо буде відмовлено у поверненні коштів - звертатись із позовною заявою до суду.
З повагою, адвокат Айвазян.