Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
882 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Добрий день.
Замовив в АЛЛО монітор з доставкою НП (у місті немає офіційного магазину).
Коли приніс додому і увімкнув -- виявилося, що є биті пкіселі.
Зв'язався зі службою підтримки, вони відмовляють в обміні монітора або поверненні грошових коштів.
Кажуть відправити в їхній сервісний центр і чекати 180 (!!!!!) днів!
Навіть якщо я відправлю і почекаю 180 днів -- вони ТОЧНО повернуть мені його зі словами «ми нічого не знайшли». Уже проходили таке.
Це просто безумство якесь, що робити в такому разі?
Це ЯВНИЙ брак, і це вина МАГАЗИНУ, що вони відправили неякісний товар.
Чому ж вони спихнули це на мене?
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (2)
Юрист, м. Дніпро, 24 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня.
Звертайтесь до них з претензією.
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Данило!
Звертайтесь із офіційною претензією до магазину із вимогою повернення коштів за товар, який має істотний недолік. У разі відмови питання прийдеться вирішувати у судовому порядку.
З повагою, адвокат Айвазян.