Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
882 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Доброго дня, в мене питання. Я замовила товар на Prom, всі характеристики товару подивилась, зрозуміла що мені це підходить. Приходить товар, я розпаковую і бачу що він ЗОВСІМ не такий, який мав би бути. Зв'язалась з продавцем, а він мені каже що я отримала те що замовляла, хоча різниця очевидна. Їх опис не відповідає реальності. А на питання "чому ви відправили мені не той товар" він просто кинув слухавку. Своєї провини не визнає, каже що це я випендрююсь. Потім, коли хотіла замовити щось, в іншому магазині, мені сказали що в мене, як у клієнта є погані відгуки. Пишу тому ж шахраю, запитую про це, і він каже, наче, "сказав як є, спілкування було неприємним". А потім компанія мене заблокувала.
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (1)
Адвокат, м. Київ, 31 рік досвіду
Доброго дня.
Подавайте претензію продавцю щодо товару та повернення коштів.
Всього доброго.
З повагою, адвокат Євген Олександрович.