Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
871 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Вітаю
Через платформу Пром. юа зробила замовлення на новий айфон, вартістю 33400 грн.
Дозвіл на огляд на пошті від продавця був, але працівники нової пошти не дозволили оглянути, оскільки це суперечить їхнім правилам.
Оскільки телефон був надійно запакований, пломби не зірвані, то я вирішила оплатити та забрати телефон.
При огляді я помітила явні сліди використання телефону, сенсор не працює, тому повідомила про це продавця.
Продавець сказав, що це брак і потрібно робити обмін.
Я вже не впевнена, що телефон прийде дійсно новий, сказала, що хочу зробити повернення та отримати свої кошти, на що продавець сказав, що кошти повернуть, але знімають 10 % від всієї суми за «комісію повернення» (вперше таке зустрічаю, і на хвилинку у моєму випадку це майже -3500 грн).
Як правильно поступити у даній ситуації та змусити продавця повернути всю суму замовлення ?
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (4)
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Вікторія!
Яким документом передбачена комісія у сцмі від 10%? Чи присутня дана інформація у договорі-оферті, який викладений на сайті продавця?
З повагою, адвокат Айвазян.
Дякую, що переглянули мій запит
Документи продавець жодні не пред’явив, на сайті про комісію теж інформації нема
але на сайті я бачу тільки таку інформаці
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіАле це умови для повернення товару належної якості. У Вашому ж випадку Вам надіслали бракований товар.
Моя порада - направити лист претензію до продавця із вимогою повернути кошти у повному обсязі, та зазначити у останній, що у разі невиконання вимоги Ви будете змушені звернутись до суду. Крім того, є також питання й до того, яким чином продавець надсилає НОВИЙ телефон, який в результаті вже був у використанні? Це що, шахрайство?