Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
885 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Доброго дня. Вчора ремонтували телефон, заміна дисплею вартістю 2900 грн. Телефон відремонтували не якісно, при тому що заявляли що він буде працювати добре. Постійно бликає екран, якісь фото жахливі, розмиті. Телефон таке мов у тумані, віддає сірими кольорами.
Оплачувала я картою, є чек і сказали що дають гарантію 14 днів. Так от, чи маюя право до них прийти і вимагати повернення коштів чи заміни нормального дисплею? Так як думаю що мені встановили якусь дешовку.
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (2)
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Юлія!
Так, Ви маєте право вимагати замінити дісплей або повернути гроші. Особливо, якщо майстерня надавала Вам гарантію 14 днів.
З повагою, адвокат Айвазян.
Юрист, м. Полтава, 4 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня!
3. У разі виявлення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі) споживач має право на свій вибір вимагати:
1) безоплатного усунення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі) у розумний строк;
2) відповідного зменшення ціни виконаної роботи (наданої послуги);
3) безоплатного виготовлення іншої речі з такого ж матеріалу і такої ж якості чи повторного виконання роботи;
4) відшкодування завданих йому збитків з усуненням недоліків виконаної роботи (наданої послуги) своїми силами чи із залученням третьої особи;
5) реалізації інших прав, що передбачені чинним законодавством на день укладення відповідного договору.
Зазначені вимоги підлягають задоволенню у разі виявлення недоліків під час приймання виконаної роботи (наданої послуги) або під час її виконання (надання), а в разі неможливості виявлення недоліків під час приймання виконаної роботи (наданої послуги) - протягом гарантійного чи іншого строку, встановленого договором, чи протягом двох років з дня прийняття виконаної роботи (наданої послуги) у разі відсутності гарантійного чи іншого строку, встановленого законодавством або договором.
Тому, зверніться до техсервісу із письмовою претензією про неналежно якісну послугу та вимагайте повернення коштів або належного ремонту телефону.
Якщо відмовляться - пригрозіть їм зверненням в податкову, Держпродслужбу та до суду.
З повагою, юрист Дерій В.О.!