Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
907 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Смотрите, купил компьютер, через 3 дня сломался, начат выключаться сам и тд.
Отдал по гарантии в ремонт, сказали все сделаем починим.
После ремонта ситуация не поменялась все та же проблема
Попросил возврат тк не уверен в товаре, на это услышал отказ
Сказали пока по гарантии будем чинить
Пк забрали сказали ремонт будет от 15-до 45 дней(гарантия 45 дней)
Как быть, возможно как то сделать возврат ??
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (2)
Юрист, м. Дніпро, 25 років досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня.
Б/у товари повертаються лише за умови згоди продавця.
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Євгене!
Згідно із статтею 8 Закону України "Про захист прав споживачів":
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
Згідно з цією частиною задовольняються вимоги споживача щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився.
З повагою, адвокат Айвазян.