Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
907 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Доброго дня, підкажіть будь-ласка чи можна повернути куртку продавцю, якщо у куртці порвався підклад, 14 днів ще не пройшло
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (16)
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Володимире!
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів":
Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості.
1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром, або відтворений на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу споживачеві здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надісланий електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти.
Якщо ж Ви вважаєте, що придбали товар неналежної якості, тобто, підклад порвався із-за браку куртки, то тоді умови повернення товару наступні:
Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості.
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
Проте, у даному випадку Вам прийдеться довести, що товар має недолік або істотний недолік.
З повагою, адвокат Айвазян.
Щиро дякую за вашу відповідь!Підкажіть будь-ласка продавець погодився на повернення товару, але тільки через послугу легке повернення нової пошти, а я хочу тільки накладним платежем повернути, а продавець відмовився приймати повернення накладним платежем, що робити в такій ситуації?
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня! Яка причина відмови?
Накладним не хоче тільки через легке повернення, бо йому ще тоді прийдеться платити за доставку і проценти нові пошті за накладний платіж
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіА які умови "легкого повернення"?
Потрібно в додатку нової пошти зайти на посилу вибрати легке повернення і відправити посилку, коли продавець отримає куртку, гроші має повернути на карту, послуга легке повернення безкоштовна не потрібно платити за доставку і за переказ. Але я хочу повернути тільки накладним платежем, Продавець має право відмовити покупцю в поверненні через накладний платіж, бо тоді йому додаткові витрати?
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіЦе по домовленності. Але є певний ризик у запропонованому Вам варіанти повернення товару. Втім, якщо продавець на ринку відомий, і Ви в нього вже щось купували, то можнак зробити і так.
Значить вини продавця не має в тому що він відмовив у поверненні накладним платежем, а хоче тільки повернути через легке повернення? Значить продавець закон не порушив? Правильно я розумію?
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіЯкщо Вас не влаштовує вимога про повернення товару у такий спосіб, то Ви можете надіслати продавцю претензію щодо повернення коштів саме накладеним платежем. У разі невиконання Вашої вимоги можна звернутися із скаргою до Держспоживпродслужби.
Товар був належної якості чи неналежної? Що саме призвело то загаданого Вами дефекту?
я думаю що підклад у куртці не якісний, тому і порвався
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіЯкщо Ви повертаєте товар неналежної якості, то, в принципі, витрати на доставку повинен брати на себе продавець.
Щиро дякую за ваші відповіді! Ще підкажіть будь-ласка про інші товари, наприклад на товар гарантіїї не має, 14 днів пройшло і товар поламався чи подерся, такий товар вже повернути не можливо, вірно?
Доброго дня, Підкажіть будь-ласка чи має право продавець потребувати у мене доказів що моєї вини не має у пошкодженні товару? Що я випадково сам не порвав куртку?
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіЗалежить від того з чиєї вини цей товар поламався чи подерся, якщо це бракований товар, то вимоги можна пред'явити.Якщо ж він зламаввся чи подерся у зв'язку із експлуатацією, то це навряд чи.
Дуже дякую за відповіді, гарної і тихої вам ночі!
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіПрошу, Володимире! Навзаєм!