Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
907 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Доброго дня. Бронював готель через їх сайт ( https://votavilyu.com.ua ) шляхом телефонного дзвінка та переписки у Viber. Згідно усної домовленості вніс передплату в розмірі 50% від проживання (порядка 200$) за реквізитами надісланими у месенджері. Через особисті обставини був змушений скасувати поїздку про що повідомив адміністрацію готеля за 3 дні до заселення (дзвінком - є запис диктофона, та повідомленням у Viber). Але вони відмовляються повертати гроші (завдаток) посилаючись на якісь "загальноприйняті правила бронювання" і що вони готові надавати послуги (в яких я вже не зацікавлений). Жодної інформації про неповернення коштів на їх сайті нема, жодного договору я не підписував. Лист звернення на повернення коштів від свого банку я вже надіслав. Але в банку попередили що власник має право розглянути його протягом 30 календарних днів - за цей час "бронювання вже мине". Що робити? Дякую
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA