Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
921 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Мої вітання, придбала телефон у магазині ябоко , взяла розширену гарантію, через неділю користування зʼявилась полоса на екрані, заміну товару або повернення коштів відмовляють, кажуть шо лише гарантійний ремонт. Я сплатила 30 тисяч гривень, і не хочу користуватись телефоном у якого з першої неділі вже проблеми. Що можете порадити?
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (2)
Юрист, м. Київ, 9 років досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, як знаю даний , що даний магазин продаж б/у товар! У вас новий телефон чи Б/у?
Якщо б/у то нажаль нічого не вдіяти, на б/у товар не діє закон про захист споживачів. Тому вашому випадку залишається ремонт, якщо не бажаєте користуватись продайте його після ремонту.
Також хотілось би ознайомитись з вашим договор гарантії!?
телефон не новий((