Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
966 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Доброго дня!
Хотів би проконсультуватись з приводу ситуації з купівлею товару, в якому виявився суттєвий недолік після 14 денного терміну після отримання товару, і товар так і не використовувався мною. Якщо точно пройшло трохи більше місяця з дня отримання. Товар - нова автозапчастина "Шарнір рівних кутових швидкостей", має люфт деталей конструкції, і зі слів спеціаліста на СТО не може бути встановлений в автомобіль, бо це представляє небезпеку. Товар був куплений в інтернет-магазині, на сторінці якого є публічна оферта, в якій зазначено що вони працюють в рамках Українського законодавства. Платіжні документи з оплати 5 тис грн. з вказанням номеру рахунку зберіг. Продавець відмовляється розглянути запит на повернення товару, мотивуючи це тим, що вже минув 14-денний "гарантійний термін".
Є якісь дієві методи витребувати у продавця зробити повернення товару неналежної якості і повернути за нього кошти?
Адреса інтернет магазину і оферти: https://restauto.com.ua/ua/dogovir/
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (1)
Адвокат, м. Миколаїв, 34 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Андрію!
Так, Ви маєте право на повернення коштів, оскільки товар має суттєвий недолік. В такому разі застосовується не стаття 9 ЗУ "Про захист прав споживачів", яка регулює питання повернення товару належної якості упродовж 14 днів, а стаття 8 згаданого Закону:
"1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
2. Стосовно непродовольчих товарів, що перебували у використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства, вимоги споживача, зазначені у частині першій цієї статті, задовольняються за згодою продавця.
Згідно з цією частиною задовольняються вимоги споживача щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився.
3. Вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті, пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача.
Споживач має право пред'явити одну з вимог, передбачених частиною першою цієї статті, а в разі її невиконання заявити іншу вимогу, передбачену частиною першою цієї статті.
Зазначені вимоги за місцезнаходженням споживача задовольняють також створені власником продавця торговельні підприємства та філії, що здійснюють продаж аналогічних придбаним споживачем товарів, або підприємства, на які ці функції покладено на підставі договору. Функції представників підприємств-виробників виконують їх представництва та філії, створені виробниками для цієї мети, або підприємства, які задовольняють зазначені вимоги на підставі договору з виробником".
Почніть із офіційного листа-претензії до продавця з вимогою повернути сплачені кошти за товар, який має істотний недолік. Якщо Вам буде відмовлено, залишається єдиний варіант для вирішення спору - судовий.
З повагою, адвокат Айвазян.