Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
966 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Добрий день, прідбала онлайн курс, подивидась 2 коротенькі відео і зрозуміла, що я переоцінила своі можливості і попросила повернути кошти. Сайт не працює, ні договору, ні оферти нема, нема електронноі пошти, весь звязок через телеграм і збоку надавача послуг тільки голосовими. Відповіли, що я сама винувата, що гроші повернуть можливо у січні (зараз бугалтер дуже зайнята), за мінусом податків, зарплатні для бугалтера та куратора (з яким я зовсім не спілкувалась), коміссіі за розсрочку (я сплатила без розсрочки). На моє прохання надати договір, разрахунки за якими будуть відмінусовання, нічого не відповіли. Я
Які сроки поверняння коштів по закону у цій ситуаціі? Що я можу золбити з свого боку?
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (2)
Адвокат, м. Миколаїв, 34 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Тетяна!
Зі свого боку Ви можете направити офіційну претензію до надавача послуги із вимогою повернути кошти за курси. У разі відмови буде необхідно звертатися до суду. Ні про які податки та оплату послуг бухгалтера мова не може йти.
У листі-претензії зазвичай зазначаються:
Лист-претензія є першим етапом вирішення конфліктів та може служити основою для подальших юридичних заходів, якщо сторони не досягнуть домовленості. Одержувач листа має можливість відповісти на претензії, узгодити умови врегулювання, або запропонувати інші способи вирішення ситуації.
З повагою, адвокат Айвазян.
Юрист, м. Полтава, 5 років досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня!
Ви кошти сплачували на ФОП?
У Вашій ситуації йдеться про дистанційний договір, навіть, якщо формального письмового документа немає. За Законом України «Про захист прав споживачів» Ви маєте право відмовитися від дистанційної послуги протягом 14 днів. Повернення коштів має бути здійснено протягом 30 днів з моменту подання вимоги про повернення. Відсутність договору, оферти або контактів не позбавляє виконавця обов’язку повернути гроші. Виконавець не має права самовільно утримувати «зарплату бухгалтера», «зарплату куратора» чи інші вигадані витрати. Закон дозволяє утримати лише вартість фактично наданої послуги, й то лише якщо вона реально була надана.
Перегляд двох коротких відео не підтверджує надання послуги в повному обсязі та не є підставою для великих утримань. Також не можна утримувати комісію за розстрочку, якщо Ви не користувалися розстрочкою.
Відповідь «бухгалтер зайнята» не є юридичною підставою для затримки. Ви маєте право вимагати повернення повної суми або суми за мінусом мінімальних фактичних витрат, якщо вони документально підтверджені.
Вимагайте від виконавця надати договір-оферту або хоча б умови, на підставі яких вони утримують кошти. Також вимагайте акт наданих послуг або інші розрахункові документи.
Направте письмову вимогу-претензію про повернення коштів через укрпошту, телеграм або емейл і попросіть письмову відповідь. Зробіть скріншоти всього листування та збережіть їх як докази. Якщо реакції немає, подайте скаргу в поліцію за фактом можливого шахрайства.
З повагою, юрист Дерій В.О.!