Задайте питання юристу

885 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Захист прав споживачів, 27 березня 2020, питання №14627 5₴

Хочу вернуть бракованный товар в магазин, как это сделать?

Здравствуйте!

Купил недавно на сайте розетка ноутбук. На почте все проверил и все работал без проблем. Однако, после трех дней пользования оказалось, что вай-фай модуль работает с перебоями и есть проблемы со встроенной камерой.

Написал в службу поддержки розетки, а они мне говорят "Вы пользовались данным ноутбуком от куда нам знать, что это не вы сломали. Шлите в сервисный центр, мы будем месяц его диагностировать, и только потом подумаем, возвращать деньги или нет".

Меня такой расклад вообще не устраивает, я хочу вернуть товар в магазин с полной компенсацией его цены. На что я могу расчитывать? С момента покупки прошло 10 дней, все чеки и гарантии на месте.


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України