Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
888 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Здравствуйте! Меня зовут Ярослава. 03.04.2020 я сделала заказ у продавца Prom с пометкой "Надежный продавец", магазин под название ALION. Вещи пришли быстро, но 2 из 3 не подошли мне по размеру и я хотела сделать возврат. В магазине сказали, что в период карантина они этого делать не будут, хотя никакой статьей из закона это не регулируется, насколько я знаю. И меня об этом даже не предупредили заранее, а просто поставили перед фактом. Все чеки, скрины и упаковка у меня сохранены, а действия магазина незаконны. Оплата была сразу на карту через Приват24. Какие мои дальнейшие действия для возвращения средств?
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (2)
Юрист, м. Дніпро, 31 рік досвіду
Закон Украины "Про захист прав споживачів" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/main/1023-12); смотрите и применяйте статьи Закона (объемные за содержанием):
"Стаття 12. Права споживача в разі укладення договору поза торговельними або офісними приміщеннями";
"Стаття 13. Право споживача у разі укладення договору на відстані".
Адвокат, м. Київ, 31 рік досвіду
Здравствуйте!
Вы имеете право подать претензию в адрес магазина и потребовать возврата денежных средств, а также имеете право подать жалобу в Госпродпотребслужбу Украины (бывшая Инспекция по защите прав потребителей).
Удачи Вам!