Задайте питання юристу

836 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Захист прав споживачів, 11 травня 2020, питання №19209

Оплата коммунальных услуг

Добрый день!

Проверка счетчика холодной воды, осуществленная в средине апреля, выявила его непригодность к дальнейшей эксплуатации. В связи с введенным в стране карантином из-за пандемии коронавируса, замена счетчика была перенесена мною на 22 мая. Однако, в квитанции на оплату указана сумма не за 3 куба, реально потребленных мною, а за 25! Является ли карантин форс-мажором и насколько правомерны действия "Киевводоканала" в этих условиях?

Спасибо.


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України