Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
887 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Добрый день. Клиент сделал заказ 27 июня на рюкзак. Курьером новой почты. Получила её по адресу. Проверила, деньги заплатила за него. Через пол дня написала нам, что он её не нравится и у него запах. Попросила возврат товара. Мы согласились. Отправила она нам его в тот же день через несколько часов.
На почте при получении нами посылки, обнаружили, что рюкзак был упакован в пакет с продуктового магазина, весь деформирован погнут, поцарапан, без чека, без упаковки (мешок фирменный). Все это обмотано скотчем и отдельно упаковано в коробку от новой почты. Все мы это сфотографировали и сообщили клиентке, что не будем принимать возврат, так как он не соответствует тому, что мы отправляли ей. Посылку отправили ей обратно, но она за ней так и не пришла и не получила её. После этого пошли угрозы и т.д. Все это есть в переписке в вайбере.
Прошло два месяца и она прислала нам вот такую претензию. В ней очень много неточностей. Например она получила товара при доставке курьером, а не на отделении. Отправила его через пол дня. есть ошибки в артикуле товара. У нас такого нету товара.
Подскажите как решить проблему и как реагировать. Какие могут быть последствия?
Скрин на её претензию, которую она прислала 15.08.20
http://prntscr.com/u0fr0d
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (6)
Юрист, м. Київ, 6 років досвіду
Доброго дня!
Вам потрібно направити відповідь на претензію, в якій повідомити покупця про невиконання встановлених Законом про захист прав споживачів вимог щодо повернення товару належної якості.
Стаття 9 Закону №1023-ХІІ визначає умови, за яких може відбуватися обмін товару належної якості:
"Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром, або відтворений на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу споживачеві здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надісланий електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти.".
Якщо вимоги цієї статті не дотримані, тоді продавець має право відмовити прохання покупця про повернення товару.
Юрист, м. Київ, 6 років досвіду
Ймовірно, покупець користується послугами юриста, який запропонував направити претензію на вашу адресу і повідомляє про наявність, на його думку, у ваших діях ознак кримінального правопорушення, що не відповідає дійсності і про акт працівника Нової пошти, який мав би його скласти останній.
Адвокат, м. Київ
Згідно ст.8 цього Закону при виявленні істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного терміну споживач має право на заміну товару або повернення грошей.Істотним недоліком, згідно п.12 ст.1 Закону України «Про захист прав споживачів», вважається недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з таких ознак:а) він взагалі не може бути усунутий;б) на його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено в договорі.
Адвокат, м. Київ
.Звертаємо також Вашу увагу, що згідно з п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач зобов’язаний:1) перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій магазином документації на товар;2) у разі необхідності отримати роз’яснення умов та правил використання товару – до початку використання товару звернутися за роз’ясненнями до продавця;3) користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;4) з метою запобігання негативних, для споживача наслідкам, щодо використання товару – дотримуватися передбачених виробником в товарі методів безпеки та передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації – дотримуватися звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товарів такого роду.
Юрист, м. Харків, 32 роки досвіду
Добрый день. Покупатель намерена обратиться в суд, поэтому составила претензию. Вы должны написать возражение, аналогичное тому, какое ей уже отправляли, что товар испорчен физически, не соответствует первоначальному виду и т.д. Следующим документом будет исковое заявление, вам тоже на него надо будет ответить и привести аргументированные возражения.
Юрист, м. Вінниця, 19 років досвіду
Здрастуйте! Захист прав споживачів доволі специфічна категорія, щоб виграти цю справу Вам потрібно обов'язково відповісти на претензію, викласти усі аргументи у відповіді якими Ви володієте, далі потрібно буде готуватися до позову, зберігайте усе листування, документи тощо, це Вам знадобиться в суді, і запам'ятайте, у Ваших діях немає ознак кримінального злочину, між Вами склалися цивільно-правові відносини які будуть вирішуватися або шляхом переговорів або у судовому порядку.