Задайте питання юристу

835 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Захист прав споживачів, 31 серпня 2020, питання №27756

Не якісний велосипед та відмова у заміні деталі

Доброго дня. Я замовив велосипед у інтерне магазині "Алло". З огляду на те,що там була безкоштовна доставка - я замовив доставку новою поштою та при отриманні оглянув раму - колеса,але сідло було запаковане в окрему коробку та його я не оглянув і прийняв товар,оплатив його. Потім виявилося,що кріплення сідла іржаве і саме воно скрипить,але продавець ( Алло ) відмовляється замінити його, аргументуючи це тим,що це не гарантійний випадок. Як я можу змусити їх замінити неякісну деталь? Велосипед був у використанні ( 3 заїзди ).


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України