Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
910 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Я здав пристій в ремонт 20 вересня. На сьогодні (22 жовтня) Сервінсций центр компанії Цитрус не відремонтутв виріб, та не надає довідки, що виріб не можуть відремонтувати. Відповідно без заключення я не маю можливості звернутись в магазин для повернення коштів, або обміну на новий. Проте вони інформують коли запчастини для ремонту можуть будуть у них. Перша дата - 4 жовтня, згодом 14 - 15 жовтня, сьогодні телефонували що в кінці тижня. Відповідальних за прийняття рішень немає, контактувати немає з ким. Що робити далі? Викликати поліцію щоб зафіксували шахрайство? Писали у службу захисту споживачів?
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (2)
Адвокат, м. Харків, 8 років досвіду
Доброго дня! поліція не допоможе, оскільки шахрайство у даній ситуації відсутнє. Вам необхідно писати скаргу на магазин до Держспоживслужби вашого регіону. https://dpss.gov.ua/sluzhba/teritorialniorgani/kontakti-golovnih-upravlin-v-oblastyah-ta-mkiyevi на сайті ви зможете знайти адреси територіального управління. Зразок скарги також можете знайти в інтернеті.
Дякую! Саме так зробив. Зателефонував до Держспоживслужби сказали що потрібно написати в магазині заяву де буде зазаначено " в разі відмови повертати кошти звернусь до Держспоживслужби", також сказали що отримувач має часу 30 днів на офіційну відповідь. Чекаю.