Задайте питання юристу

836 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Захист прав споживачів, 30 жовтня 2020, питання №31847

Проблема с интернет магазином

У меня такая ситуация:
Я покупал деталь к мебели в интернет магазине, по выбору нужной мен детали, которая подходит именно к моей мебели меня консультировала менеджер магазина по E-mail, данную деталь мне доставили курьером на дом, визуально деталь была та что нужно, в последствии точного сравнения оказалось что менеджер подобрала мне не ту деталь. Связавшись с магазином мне предлагают обменять деталь за мой счёт, хотя у них стоимость доставки внушительная и это не ликвидно.

Скажите, я могу настаивать на законном бесплатном обмене детали на нужную мне ссылаясь на ошибку менеджера, так как подбором детали занимался он?


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України