Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
910 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Проходили у взутті рівно місяць.заплатили 1400гр.Купували на ринку. Тріснула підошва.Які мої права як споживача?Що я можу вимагати в продавця неякісного товару?
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (1)
Адвокат, м. Харків, 21 рік досвіду
Доброго дня.
Відповідно до державного стандарту України (ДСТУ) на все взуття повсякденного вжитку виробник дає гарантію не менш як тридцять днів від дня продажу в роздрібній мережі чи від початку сезону. У гарантійному талоні має зазначатися прізвище підприємця або найменування підприємства, де придбано взуття, найменування товару, номер моделі, ціна, дата продажу і підпис продавця. Статтею 14 Закону "Про захист прав споживачів" визначено, що всі вимоги споживача розглядають після пред'явлення ним розрахункового документа. А тому, окрім гарантійного талона, продавець має видати покупцю чек або інший розрахунковий документ, що підтверджує факт купівлі товару.
В Вашому випадку, якщо у Вас є гарантійний талон та чек що підтверджує купівлю даного товару, необхідно подивитися який гарантійни строку встановлений в гарантійному талоні. В разі, якщо строк ще не закінчився Вам необхідно звернутися до продавця товару для проведення безкоштовного ремонту або заміни товару на аналогічний.
Але, враховуючи, що Ви товар купували на ринку, думаю, що у Вас немає а ні гарантійного талону, а ні чеку. В даному випадку що небудь довести і вимагати від продавця буде неможливо, враховуючи, що минув вже місяць з дня продажу.