Задайте питання юристу

835 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Захист прав споживачів, 12 січня 2021, питання №36194

невыполнение договорных обязательств продажа товара

Здравствуйте.
Через соц. сеть совершили покупку товара (одежда) на сумму 960 грн.
По реквизитам сделали оплату в полном объёме (карта Приватбанка)
На отделение Новой почты получили посылку с товаром с неправильными характеристиками (цвет)
Сообщили продавцу об этом.
Повторно нам отправили товар и в этот раз товар тоже был не с теми характеристиками (цвет) и с пятнами.
Сообщили продавцу об этом.
Попросили сделать возврат денежных средств и отказались от товара.
Продавец не выходит на связь.
Оба раза товар осматривали в отделении Новой Почты при сотрудниках.
Как правильно поступать дальше и возможно ли вернуть деньги?


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України