Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
885 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Здравствуйте, я давно хотел обратиться к юристу но не знал как это преподнести. Я сдал свой компьютер по гарантии в магазин, так как он поломался. Мне дали условный срок 30 рабочих дней. С тех пор прошло уже более 40 рабочих суток. Мне его не отдают, что делать?
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (1)
Адвокат, м. Харків, 7 років досвіду
Доброго дня! пишіть скаргу до Держспожив служби на порушення закону "Про захист прав споживачів" та пишіть офіційний лист у сервісний центр з вимогою усунути недоліки та вимагайте виплатити вам неустойку за кожен прострочений день (або повідомте, що будете вимагати).
Корисна сатття про гарантію.
https://dpss.gov.ua/sluzhba/teritorialniorgani/kon...
Відповідно до ст. 8 Закону виконавець повинен усунути недоліки товару протягом 14 днів з дати пред’явлення вимоги споживачем. Зазначений строк може бути збільшений лише за згодою сторін. Тому, якщо в квитанції про прийом товару в ремонт зазначено термін ремонту 28 днів, споживач має право не підписувати її і вимагати усунення недоліків у строк, що не перевищує 14 днів. Звертаємо увагу споживачів на те, що Законом встановлено відповідальність виконавця за несвоєчасне усунення недоліків. Так, згідно зі ст. 8 Закону, за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (14 днів) споживачеві виплачується неустойка в розмірі 1% вартості товару.
У разі збору доказів (скарга, чеки) звертайтесь до суду (після відповіді Держспоживслужби)ю Щасти Вам!