Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
885 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Здравствуйте.
Как вернуть средства за товар который был куплен 06.03.21 и сегодня было обнаружено что товар с браком, 14 дне после покупки не прошло.
Товар это игровая приставка.
Написал продавцу и такой проблеме и попросил вернуть средства, в ответ получил отказ потому что товар был в использовании.
Есть ли какие-то варианты чтобы вернуть деньги, спасибо.
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (1)
Адвокат, м. Харків, 7 років досвіду
Доброго дня! ситуація складається так, що ви двоє неправі...
1) обміняти протягом 14 днів можна товар належної якості, який не був у використанні та зберіг споживчі властивості. У вас товар неналежної якості(
2) ви спочатку можете вимагати проведення гарантійного ремонту, а вже потім, у разі відмови або невчасного ремонту ви можете вимагати пропорційне зменшення ціни чи повернення коштів, чи обмін на інший товар.
Якщо ви купили товар б/у, то він обміну не підлягає і може бути без гарантії.
Якщо ви купили товар у особи з рук, то Закон "Про захист прав споживачів" не застосовується.
Висновок: якщо магазин легальний, пишіть заяву із вимогою провести гарантійний ремонт або замінити товар; у разі відмови пишіть скаргу у Держспожив службу вашого регіону;
якщо товар б/у, у вас немає законного способу впливати на продавця;
якщо продаж нелегальний, пишіть додатково скаргу в ДФС на здійснення незареєстрованої господарської діяльності.
Щасти вам!