Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
880 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Доброго дня! Прошу пояснення щодо однієї нестандартної ситуації.
Чи потрібно продавцю повертати кошти за проданий товар, коли покупець усно звернувся до продавця протягом 14 днів, але мови не йшло ще про повернення чи обміну?
Ситуація така. Покупець придбав товар "побутовій очищувач повітря", сплачував декількома платежами 14 числа місяця, але при одержані товару був виписаний чек 16 числа (різниці в 2 дні).
Покупець звернувся 28-го числа, того ж місяця, за консультацією, що чомусь прилад робить не так, як хотілося, по незрозумілій причині покупцеві, як вона каже, становилось погано, душно, тобто кліент вважав, що очищувач забруднює повітря, а не очищує його. Хоча прилад високотехнолгоічний, сертифікований. З покупцем був зворотній зв'язок, підключені були спеціалісти-техніки, перевірили в онлайн режимі як покупець користується, проконсультували правила користування. Ще після декілка днів, покупець звернувся знову, і каже що повітря становится бруднішим.
Продавець запропонував покупцеві обміняти товар, але покупець почав требувати повернути кошти за товар, і требує щоб продавець, чи представник продавця, приїхав особисто до покупця, привіз кошти і забрав товар.
Покупцеві було запропоновано обміняти товар методом - ви нам товар, ми перевіряємо чи товар в належному стані, потім відправляємо аналогічний товар покупцеві. Покупець відмовився і требував особисто приїхати до них, так як не довіряє службам доставки.
Продавець пообіцяв в телефонному режимі і в месенжері, що приїде в таких то числах до них в місто, але по непередбачених причин не приїхав, далі, був змінений день зустрічі, але продавець також не зміх приїхати до покупця.
Продавець запропонував ще один варінт: покупець відправляє товар післяплатою службою доставки, продавець перевіряє його в відділенні, якщо все гаразд - оплачує післяплату. Але, покупець відмовляється так діяти, посилаючись на те, щоб продавець приїхав до них з другого регіону і так пройшов обмін
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (1)
Адвокат, м. Київ, 26 років досвіду
Доброго вечора! На Ваше запитання повідомляю:
Вимоги покупця можуть бути як усними так і письмовими, законодавство не розділяє способи висунення вимог.
Стаття 708. Права покупця у разі продажу йому товару неналежної якості1. У разі виявлення покупцем протягом гарантійного або інших строків, встановлених обов'язковими для сторін правилами чи договором, недоліків, не застережених продавцем, або фальсифікації товару покупець має право за своїм вибором:
1) вимагати від продавця або виготовлювача безоплатного усунення недоліків товару або відшкодування витрат, здійснених покупцем чи третьою особою, на їх виправлення;
2) вимагати від продавця або виготовлювача заміни товару на аналогічний товар належної якості або на такий самий товар іншої моделі з відповідним перерахунком у разі різниці в ціні;
3) вимагати від продавця або виготовлювача відповідного зменшення ціни;
4) відмовитися від договору і вимагати повернення сплаченої за товар грошової суми.
Щодо доставки товару, зі свого досвіду судових спорів, рекомендую вирішити питання за свій рахунок, оскільки ділова репутація вартує дорожче ніж вартість доставки.
Будуть питання звертайтесь, контакти в профілі. Щасти Вам.