Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
885 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
В маг. "Фокстрот " купили новый пылесос , который не проработал и 5 мин. , как начал дыметь и гудеть странно ( вобщем сломался ) . Я взял чек с пылсосом и вернулся в маг. , где мне сказали , что по новому закону потребителя они не могут мне просто заменить модель на новую , а вынудили написать заявление и оставить его в магазине - они же отправят его в ремонт и если там скажут , что модель не подлежит ремонту , только в том случае они мне выдадут новый пылесос . Возвращать деньги они напрочь отказались. Я предлагал им доплатить деньги и взять другую модель - они т.е. фокстрот отказали мне ссылаясь на права потребителя - и другой пылесос мне приобрести отказали ! Вобщем я остался без пылесоса и без денег ожидать когда прийдёт заключение из мастерской ! Как мне вернуть деньги в этой ситуации ?
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (3)
Адвокат, м. Київ, 25 років досвіду
Спілкуватися у чатіКак вернуть деньги за неисправный товар ?
В маг. "Фокстрот " купили новый пылесос , который не проработал и 5 мин. , как начал дыметь и гудеть странно ( вобщем сломался ) . Я взял чек с пылсосом и вернулся в маг. , где мне сказали , что по новому закону потребителя они не могут мне просто заменить модель на новую , а вынудили написать заявление и оставить его в магазине - они же отправят его в ремонт и если там скажут , что модель не подлежит ремонту , только в том случае они мне выдадут новый пылесос . Возвращать деньги они напрочь отказались. Я предлагал им доплатить деньги и взять другую модель - они т.е. фокстрот отказали мне ссылаясь на права потребителя - и другой пылесос мне приобрести отказали ! Вобщем я остался без пылесоса и без денег ожидать когда прийдёт заключение из мастерской ! Как мне вернуть деньги в этой ситуации ?
Ххххххххх
Вам необходимо ждать заключение сервисного центра.
Юрист, м. Дніпро, 31 рік досвіду
Закон Украины "Про захист прав споживачів" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/main/1023-12#Text):
"Стаття 1. Визначення термінів
У цьому Законі терміни вживаються в такому значенні:...
12) істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
а) він взагалі не може бути усунутий;
б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором;
Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості...
1... У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар...
3. Вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті, пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, ...
Стаття 23. Відповідальність за порушення законодавства про захист прав споживачів
1. У разі порушення законодавства про захист прав споживачів суб'єкти господарювання сфери торговельного та інших видів обслуговування несуть відповідальність за:
1) відмову споживачу в реалізації його прав, установлених частиною першою статті 8, частиною першою статті 9 і частиною третьою статті 10 цього Закону, - у десятикратному розмірі вартості продукції виходячи з цін, що діяли на час придбання цієї продукції, але не менше п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;...";
"Стаття 22. Судовий захист прав споживачів
1. Захист прав споживачів, передбачених законодавством, здійснюється судом.
2. При задоволенні вимог споживача суд одночасно вирішує питання щодо відшкодування моральної (немайнової) шкоди.
3. Споживачі звільняються від сплати судового збору за позовами, що пов'язані з порушенням їх прав.".
Ссылка на "новую редакцию" закона о потребителях работниками магазина ложная и незаконная. Подайте на имя руководителя магазина (сведения должны быть в уголке потребителя магазина) жалобу-требование (под регистрацию ее вручения на Вашем экземпляре) о немедленном расторжении договора купли-продажи товара и возврата его стоимости как выбранной Вами меры защиты своего права. В заявлении укажите о своем намерении письменно обратиться в Областное управление Госпродпотребслужбы Украины о данном нарушении и применении к магазину штрафа в 10-кратном стоимости товара, что сделайте реально (Вас обманывали и не жалели). В случае отказа магазина имеете право истребовать сумму товара в судебном порядке без оплаты судебного сбора и с возмещением морального вреда.
Адвокат, м. Київ, 16 років досвіду
Добрый день, Андрей!
Интересная позиция у магазина. О каком новом законодательстве они говорят, вынуждая вас писать такое заявление.
По сути они прикрыли свои риски этим заявление, как бы с учетом вашей инициативы был отправлен в СЦ данная техника.
Магазин не прав, и не прав на все 100%. Рекомендую направить письменную претензию с четким требованием (согласно ЗУ Про защиту прав потребителя, ст.1, 8): расторжения договора купли-продажи и возврат средств ИЛИ обмен на аналогичную модель, в том числе с доплатой.
ИЛИ -выбираете вы.
Набирайте, если необходима консультация и помощь в составлении заявления, через оставления лида на сайте на мое имя.