Задайте питання юристу

836 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Захист прав споживачів, 30 серпня 2021, питання №47929

Не вернули деньги по безналу за товар ненадлежащего качества

Не вернули деньги по безналу за товар ненадлежащего качества.
Приобрела в магазине наушники, оплата была по терминалу, наушники оказались с браком..вернула наушники на следующий день, сказали ожидать возврата денежных средств на карту в течении 3-5 дней, деньги так и не перечислили.. говорят, что проблема с бухгалтерией в банке и снова обещают ждать возврата денег в течении 5 дней

Відповіді юристів (1)

    Юсько Іван Михайлович
    Юсько Іван Михайлович 2 роки тому

    Юрист, м. Рівне, 7 років досвіду

    Доброго вечора, пані Катерина!

    Якщо Ви не писали заяву про повернення товару і копію собі не робили, то можуть і не повернути кошти.

    Раджу написати заяву або скаргу до адміністрації магазину.

    У разі потреби можу допомогти оформити документи. Звертайтесь.


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України