Задайте питання юристу

835 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Захист прав споживачів, 27 листопада 2021, питання №52210

Возврат аксессуаров к мобильному телефону

Добрый день. Купили блютуз наушники к телефону. Продавец дал гарантию лишь на 14 дней. Наушники не работают так,как заявил продавец. Возврат делать отказался, сошлись на обмене. Вторые наушники с аналогичной проблемой. Продавец заявил,что ему нужна видеозапись того,как наушники перестали работать. Возвращать деньги за некачественный товар отказывается

Відповіді юристів (1)

    Дубовенко Володимир Володимирович

    Вітаю!

    Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України "Про захист прав споживачів" продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги та частиною 6 статті 8 вище вказаного закону визначено, що за наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості - протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін. Тобто, перевірка якості та наявності недоліків товару здійснюється саме продавцем, а не покупцем. Якщо у продавця є сумніви щодо наявності недоліків, то ним (сервісною службою) проводиться перевірка товару.

    Законодавством про права споживачів визначено, що у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

    1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

    2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

    В Законі України "Про захист прав споживачів" істотним недоліком є недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

    а) він взагалі не може бути усунутий;

    б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;

    в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

    В Вашому випадку можна надіслати письмову вимогу до продавця про обмін товару або повернення сплаченої суми або одразу звернутися до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів зі зверненням про порушення прав споживача.

    Ви можете звертатись до мене з метою отримання додаткової інформації з цього або інших питань.


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України