Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
885 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Приобрела товар в интернет-магазине. Не устраивает качество товара, хочу сделать возврат, на что продавец отвечает, что данный товар был приобретён по скидочной цене и не принадлежит возврату, по этой причине он не может сделать возврат.Также продавец говорит о том, что это онлайн-магазин. Я ссылаясь на 9 статью закона Украины " О Защите прав потребителя", хочу обратно отправить товар, у которого полностью сохранён товарный вид и вернуть деньги. Возможно ли это? И что делать в случае, если продавец не хочет оформлять возврат, не смотря на то, что приведёт в пример закон, по которому я могу вернуть товар?
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (1)
Юрист, м. Миколаїв, 5 років досвіду
Вітаю!
Товари зі знижкою не входять до Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172, тому вони, як і звичайні товари без знижок, можуть бути повернуті як товар належної якості протягом строку, визначеного законодавством. Інший випадок, коли акційний товар має недоліки (суттєві недоліки) та продавець Вас про це попередив. Якщо Ви вказуєте на сумнівну якість товару, то, можливо, має місце товар неналежної якості. В випадку придбання товару неналежної якості Ви маєте право:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Якщо продавець не виконує вимоги законодавства про захист прав споживачів, Ви маєте право звернутися зі скаргою про порушення прав споживачів до Держпродспоживслужби в Харківській області для відповідного реагування.