Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
885 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Был сделан заказ через Инстаграм магазин, товар пришёл ужасного качества да ещё и бракованный, возврат делать не хотят, только обмен на точно такой же, но обмен мне не подходит, что можно сделать в этой ситуации?
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (2)
Юрист, м. Чернігів, 6 років досвіду
Спілкуватися у чатіЗдравствуйте!
Судя по всему речь идет о существенных недостатках товара, из-за которых использовать товар по назначению не предьявляется возможным.
В таком случае нужно обратиться к ч. 1 ст. 8 Закону Украины "О защите прав потребителей":
Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
Вы имеете право требовать возврат всей суммы.
Юрист, м. Львів, 9 років досвіду
Добрий вечір. "Продавці" інтернет-магазину, очевидно, подумали що якщо Ви купляли в них якусь річ, то вона Вам потрібна і Ви погодитесь на обмін речі неналежної якості на такий ж товар належної якості. Ви можете наполягти на поверненні Вам грошей або можете прийняти від них таку ж річ належної якості.
Можете звертатись до мене для надання додаткових правничих послуг з цього чи інших питань.