Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
880 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Добрый день, купили телефон в Ельдорадо 27.01.2022г. Вечером. Пришли распаковали, включили телефон проработал пару часов. Потом оставили в покое, ночью обнаружился невероятный скрип динамика с уведомлением. Принесли телефон обратно в магазин, отказываются принимать обратно. Сослались на то что, они обменяли бы товар в течении 14 дней если бы он не был в эксплуатации. Или был бы в идеальном состоянии. Сейчас новый телефон, мы должны отправлять в сервисный центр по гарантии, где его уже будут разбирать и восстанавливать. Как быть в такой ситуации? К сожалению не экстрасенс, чтобы при покупке, сразу определить качественный товар или нет.
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (2)
Юрист, м. Чернігів, 6 років досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня!
Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Успіхів!
Юрист, м. Львів, 9 років досвіду
Добрий вечір. Вам тепер в сервісному центрі мають зробити гарантійний ремонт, який має бути безкоштовним. Ви можете не погоджуватись на частково платний ремонт і просити безкоштовного ремонту.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника: 1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми; 2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
Ви можете звертатися до мене для надання різноманітних додаткових правничих послуг з цього питання чи інших запитань.