Задайте питання юристу

880 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Захист прав споживачів, 02 лютого 2022, питання №55437

Как вернуть смарт часы в интернет магазин

добрый день.заказала часы в интернет магазине. после подключения обнаружила постоянную вибрацию о чем сообщила продавцу. мне ответили что информацию передали в тех отдел. плюс ко всему часы быстро разряжаются(не хватает даже на день заряда, хоть было заявлено до 5 дней). хочу вернуть .товарный вид сохранен.все документы есть.продавец отказыватся.как правильно поступить?

Відповіді юристів (5)

    Кирда Вячеслав Володимирович

    Доброго дня!

    Відмова продавця чим аргументована?

    Потрібно подавати письмову претензію магазину про розірвання договору та повернення сплаченої за годинник суми.

    Якщо претензія буде не розглянута, звертатись до суду.

    Паралельно раджу звернутись на гарячу лінію Держпродспоживслужби щодо захисту прав споживачів за посиланням: https://dpss.gov.ua/zahist-prav-spozhivachiv

    Ольга Клієнт 2 роки тому

    аргументация простая - товар был в использовании и поэтому его не будем принимать обратно

    • Кирда Вячеслав Володимирович

      Який гарантійний строк товару??

      Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості

      1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

      1) пропорційного зменшення ціни;

      2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

      3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

      У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

      1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

      2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

      ЯКЩО ПОТРІБНА ДОПОМОГА, ЗВЕРТАЙТЕСЬ ІНДИВІДУАЛЬНО.

      • Ольга Клієнт 2 роки тому

        12 месяцев.

        • Кирда Вячеслав Володимирович

          потрібний алгоритм дій, звертайтесь індивідуально!

          ххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххх


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України