Задайте питання юристу

835 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Захист прав споживачів, 29 червня 2022, питання №67952

Інтернет -магазин не повертає кошти за неякісний товар

Замовила в Instagram кожи, поийшли не такі як на фото і з дефектами . Магазин не відповідає на повідомлення .
Мене цікавить що я можу зробити, щоб цей магазин:
1)повернув гроші за неякісний товар
2) можу я звернутися до кібер-поліції або налогової щоб цей магазин відповів за своє шахрайство .

Відповіді юристів (1)

    Комаса Александр Владимирович
    Комаса Александр Владимирович рік тому

    Адвокат, м. Чернігів, 11 років досвіду

    Доброго дня. Потрібно розуміти Вашу ситуацію більш детально. Який саме вид товару, як Ви встановили, що він неякіний, чи не пройшло 14 днів, щоб можна було взагалі від нього відмовитися посуті без пояснення причин.

    Для більш детальної консультації, пропоную Вам натиснути кнопку "Звернутися".

    Буду радий допомогти у Вашому питанні та за необхідності допомогти в складанні заяв, претензій магазину.


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України