Задайте питання юристу

885 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Захист прав споживачів, 07 липня 2022, питання №68652

Хочу повернути товар через дефект

Купив сонцезахисні окуляри. Поки дійшов додому зрозумів, що вони мені не підходять. Вирішив їх повернути завтра. Але побачив, що на них є невеличка царапинка на лінзах. Я впевнений на 100%, що це не моя провина, бо я одягнув їх на декілька хвилин і одразу заховав в чохол. Вони ніде не падали і не могли поцарапатись. Її ледь помітно, але все таки. Боюсь, що через неї мені відмовлять в поверненні грошей. Чи дійсно таке може бути? Чи можна якось доказати, що це не моя вина? І, можливо, чи є сенс сказати, що я повертаю ці окуляри саме через цю царапину, як дефект, який помітив уже вдома? Чек і все інше в нормі

Відповіді юристів (1)

    Кузьменко Богдан  Сергійович

    Добрый день, в данном случае нужна полная консультация в ходе которой будет разработан определённый алгоритм действий, обращайтесь индивидуально через кнопку "Звернутися


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України