Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
885 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Доброго дня. В мене вийшов з ладу ПК який на гарантії, був відправлений в СЦ де його тримали місяць, повернули без ремонту, типу не знайшли ніяких несправностей. Отримавши я його перевірив і проблема яка була так і залишилась. Відправив повторно його в СЦ. Вже пройшло трохи більше тижня, працівники кажуть, що немає інженера на роботі можливо буде в іньший день. І кажуть що на час воєнного стану типу скасовується стаття в Законі України про захист прав споживачів про строки ремонту(14 днів). Чи так це і як мені діяти в такій ситуації? Дякую
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (5)
Адвокат, м. Чернігів, 12 років досвіду
Доброго дня. В сервісному центрі однозначно неправі, тому потрібно писати офіційно претензію з вимогою усунути неполадки, оскільки гарантійний термін не пройшов.
Якщо необхідна допомога, звертайтесь особисто, буду радий допомогти.
З повагою Олександр Комаса.
Адвокат, м. Чернігів, 12 років досвіду
Додатково зазначу, що відповідно до ч.1 ст. 8 Закону України «По захист прав споживачів», у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати пропорційного зменшення ціни, безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк, відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
Тобто в данному випадку вони зобовёязані керуватись строками які вказані в Законі України про захист прав споживачів? І те, що вони кажуть, що форс-мажор, воєнний стан і строки тепер необмежені це незаконно з їхнього боку? Тобто немає такого указу, норми, що дозволяє їм проводити ремонт більше 14 днів, додатково зазначу місто Київ. Дякую Вам за допомогу!
Адвокат, м. Чернігів, 12 років досвіду
Так, дійсно воєнний стан визнаний форс-мажорною обставиною, проте у Вашому випадку я вбачаю намагання працівників сервісного центру все звалити на дану обставину, тому пропоную звернутися з оф. претензією, на яку будуть зобов'язані надати відповідь з обгрунтуванням.
Адвокат, м. Чернігів, 12 років досвіду
Так, дійсно воєнний стан визнаний форс-мажорною обставиною, проте у Вашому випадку я вбачаю намагання працівників сервісного центру все звалити на дану обставину, тому пропоную звернутися з оф. претензією, на яку будуть зобов'язані надати відповідь з обгрунтуванням.