Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
885 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Здравствуйте, стиральная машинка вышла из строя из-за брака производителя, мне предложили поменять на такую же новую либо получить сумму денег, за котор я ее приобрёл. Но в магазине где я ее покупал, она сейчас стоит на 6 тыс дороже судя по всему из-за курса. В магазине мне отказываются бесплатно менять на новую, только с доплатой в эти 6 тыс. Могут вернуть только мои деньги. Скажите , могу ли я получить новую стиральную машину, по старой цене?
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (2)
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня!
Якщо обмін відбувається на підставі заключення гарантійної майстерні, то не про які доплати не може йти навіть мова!
Будуть питання, тисніть кнопку "звернутись" біля мого фото!
Адвокат, м. Київ, 5 років досвіду
Добрий день!
Під час заміни товару з недоліками на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості перерахунок вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни провадиться виходячи з його вартості на час обміну, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості на час купівлі.
При розірванні договору розрахунки із споживачем у разі підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості товару на час купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.
Вам потрібно подати письмову претензію до магазину.
Для більш детальної консультації натискайте кнопку "Звернутися". Буду радий допомогти.