Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
885 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Здравствуйте. У меня такая ситуация- я заказала в интернет-магазине айфон ребенку. Была скидка. Перед заказом я позвонила и спросила почему такая цена, менеджер ответил что просто открытая коробка и все. Мы заказали. На почте не смогли подключить Вай Фай, без него он не входил в настройки,хотели посмотреть данные о батареи, выглядел он как новый, плюс отправлен был наложенным платежом,и я понадеялась,что не обман,и решили проверить дома. Дома сразу подключили и были в удивление, батарея была 89%, тоесть он был в использовании долгое время.. Я сразу позвонила менеджеру и он сказал, мы же вам говорили что он с витрины, и начал говорить что он новый можете обратиться в сервисный центр и т. д. Я попросила возврат товара, но было много уговоров и толком ничего не ответил. На следующий день я сделала на их сайте заявку о возврате товара, до вечера никто не ответил, я позвонила, менеджер сказал надо ждать ответа. На следующий день я сделала еще одну заявку и опять до вечера молчок. Позвонила, менеджер сказал,вы и пользовались,хотя только проверили настройки, возврат будет через сервисный центр, и они будут решать в каком он теперь состоянии,и потом- ну ладно скиньте на вайбер фото телефона сейчас я отправляется руководству, что они мне скажут.. Я скинула фото, даже пленочку с экрана не снимали, и задала чуть позже вопрос - что ответило руководство,сообщения были просмотрены, но ответа до сих пор нет. Это было вчера. Получили смартфон на почте 8 августа. Подскажите, пожалуйста, что делать? Я в растерянности, он стоит 19 тыс.
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (1)
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня!
Вам треба мати на увазі такі речи:
1. Розірвання договору споживачем можливе двома діями:• направленням продавцю відповідного повідомлення,• поверненням товару продавцеві
2. Споживач не зобов’язаний вказувати причини, через які він бажає розірвати договір.
3. Продавець повинен повернути не пізніше 30 днів з моменту повідомлення споживачем про розірвання договору. У разі порушення сплачується неустойка – 1% вартості продукції за кожний день затримки.
4. Споживач має право не повертати продукцію до моменту повернення йому коштів.
5. У повідомленні продавця про розірвання договору споживач повинен повідомити про місце, де продукція може бути повернена або спосіб, яким він сподівається повернути товар (зазвичай той самий, яким товар було отримано).
6. Будь-які витрати, пов’язані з поверненням продукції, покладаються на продавця.
7. У разі розірвання договору обов’язок споживача зберігати у себе продукцію припиняється по закінченні шістдесяти днів після її одержання. Якщо продавець (виконавець) не вживає заходів для повернення її собі протягом зазначеного періоду, така продукція переходить у власність споживача без виникнення зобов’язання з оплати її вартості.
8. Для здійснення права на розірвання договору споживач повинен зберігати продукцію у незміненому стані. При цьому знищення, пошкодження або псування продукції, що сталося не з вини споживача, не позбавляє споживача права на розірвання договору.
9. Зменшення вартості продукції внаслідок відкриття упаковки, огляду чи перевірки продукції не позбавляє права споживача на розірвання договору.
10. У разі надання споживачеві кредиту на суму коштів за договором, такий кредит втрачає чинність у момент розірвання договору.
11. Якщо споживачеві не було надано документ (електронний документ), який засвідчує факт здійснення правочину, такий правочин не є підставою для виникнення обов’язків для споживача.
Будуть уточнення, тисніть кнопку "звернутись" біля мого фото!