Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
885 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Доброго дня, здала телефон на ремонт по гарантії 3.06.22 зараз 15.08.22 телефон ще в ремонті, що в таких випадках робити
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (3)
Адвокат, м. Київ, 5 років досвіду
Добрий день
Вам треба звернутись з претензією та вимагати повернення коштів, витрачених на телефон, оскільки ремонт триває більше ніж 14 днів. Якщо відмовляться, потрібно скаржитись до Держпродспоживслужби або до суду.
Для більш детальної консультації натискайте кнопку "Звернутися".
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня!
Ви маєте право на повернення коштів. Якщо Вам відмовлять, можете поскаржитись в Держпродспоживслужбу або до суду.
Адвокат, м. Чернігів, 12 років досвіду
Доброго дня. Вимоги споживача щодо усунення недоліку товару протягом гарантійного терміну пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача.
При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом 14 днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.
Тобто, якщо угодою між споживачем і виконавцем послуг (продавець, виробник, авторизований сервісний центр) передбачені строки виконання ремонту (гарантійного обслуговування) понад 14 днів, наприклад 45 днів або 60 днів, то у даному випадку порушень прав споживача немає.
Потрібно бачити, який документ Вам був виданий при здачі телефону на ремонт, якщо строки були прописані і Ви погодилися , то порушень не буде.
Пропоную звернутися особисто, щоб в повній мірі проаналізувати Вашу ситуацію та надати конкретні поради вирішення питання.
З повагою, Олександр Комаса.