Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
885 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Доброго часу доби.
Придбав товар на маркетплейс "Пром юа". Баул військовий на 140 літрів. В описі на сайті було вказані всі його характеристики і відповідно ціна. Після успішної оплати товару і його отримання - виявилося, що ємність його не 140, а 100 літрів. Написавши продавцю про невідповідність - він запропонував повернути товар ( знаходжуся на передку і найближче відділення пошти 200+ км. Відповідно, скористатися варіантом не можу) з поверненням коштів. Додатково відправив скаргу на це замовлення в самій інтернет платформі з додаванням відповідних фотофактів. Отримав відповідь - що вони зафіксують скаргу на продавця і більше нічим допомогти не зможуть.
Далі продавець в якості альтернативи запропонував повернути 500 грн в якості компенсації і закриття спорів. Як можна поскаржитися вище на цю ситуацію а покарати продавця? Дякую за допомогу
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (2)
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Артеме!
На жаль, правила такі, що Вам можуть повернути кошти лише за умови відповідного повернення товару. Ви також можете компенсувати за рахунок магазину лише ту різницю, яка є між замовленим та реально отриманим товаром, якщо останній взагалі існує в магазині як такий і має певну ціну.
Будуть питання, натискайте кнопку "звернутись" біля мого профілю!
Юрист, м. Чернігів, 6 років досвіду
Спілкуватися у чатіВітаю, Артеме.
Спробуйте подати скаргу до Держпродспоживслужби.
https://dpss.gov.ua/zvyazkizgromadskistyu/zvernenn...