Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
885 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Добрый день. Заказал бу товар на ОЛХ с помощью их доставки. Наложенный платеж. Так как на Новой Почте нельзя проверять электро приборы то я оплатил товар и пошел домой. Дома конечно же оно не заработало. Понес в сервисный центр где мне разобрали товар и в середине он полностью ржавый и битый. Продавец доказывает мне что товар отправил в идеальном состоянии. Можно ли как то вернуть деньги?
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (4)
Юрист, м. Київ, 9 років досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, після того як ви його розібрали вже не можливо щось зробити. Якщо би ви його не розбирали, то товар можливо було повернути протягом 14 днів.
Якщо ваше питання вирішино ставте ✅ біля фото підтримайте лайком залиште відгук.
Для детальної консультації натискайте кнопку звернутися.
Юрист, м. Чернігів, 6 років досвіду
Спілкуватися у чатіВітаю, Миколо.
Повернення б/у товару можливе лише за згодою продавця.
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про захист прав споживачів
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text
Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
2. Стосовно непродовольчих товарів, що перебували у використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства, вимоги споживача, зазначені у частині першій цієї статті, задовольняються за згодою продавця.
Згідно з цією частиною задовольняються вимоги споживача щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився.
За даних умов можливо спробувати оформити та подати письмову претензію на продавця, але чи дасть це необхідний результат передбачити складно.
Всього доброго! Для більш детальної консультації звертайтесь індивідуально, натиснувши зелену кнопку Звернутися/Обратиться нижче фото! Буду радий допомогти.
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня!
На Новій пошті можна і треба перевіряти товар, і Ви муси ли це зробити. Тепер Ви можете його повернути лише за згодою продавця!
Виникнуть питання, звертайтесь до мене персонально, натиснувши зелену кнопку "звернутись" біля мого профілю. Радий буду допомогти.
Якщо ж консультація була достатньою, активуйте сіру галочку та залиште відгук на знак подяки
Адвокат, м. Київ, 31 рік досвіду
Здравствуйте!
Вы имеете право подать заявление в киберполицию для проведения проверки и принятия мер реагирования:
https://cyberpolice.gov.ua/contacts/
Нужна полная консультация алгоритм действий обращайтесь индивидуально через Звернутися.
Всего доброго!
Удачи Вам!