Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
885 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Добрий день. На OLX продала зимню куртку б/у, покупцю надавались всі фото цієї куртки(на замку половина язичка відкололась)відправка була через ОЛХ Доставку. Покупець отримала товар, а через 3 дні почала вимагати повернення коштів, бо за її словами шви на рукавах були затерті.
Я відповіла що на пошті вона мала змогу оглянути товар і не забирати його якщо їй щось не сподобалось.
Хотіла б дізнатись чи маю я право не повертати кошти?
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (3)
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Анна!
Ви не зобов'язані в такому випадку повертати гроші, оскільки куртка була у вжитку.
Виникнуть додаткові питання, звертайтесь до мене особисто, натиснувши кнопку "звернутись" біля мого фото.
Якщо ж консультація задовільнила Вас, активуйте сіру галочку та залиште відгук на знак подяки.
Підкажіть будь ласка, як мені правильно обґрунтувати відмову про повернення коштів
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіСтаття 8 Закону Про захист прав споживачів. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
2. Стосовно непродовольчих товарів, що перебували у використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства, вимоги споживача, зазначені у частині першій цієї статті, задовольняються за згодою продавця.