Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
885 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Приобрели телефон у них написано что все б/у, но они сказали телефоном не пользовались, через время начал перезагружаться, продавец утверждал что с ним все хорошо и оригинальное, не прошло 14 дней, я хочу сделать возврат средст с компенсацией минимум 5000,10000, а лучше 20000 грн
Продавец говорит что вернёт только стоимость товара но меня такое не устраивает
Могу я его пугать и гражать судом или полицией, чтобы он мне заплатил компенсацию ?
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (9)
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Романе!
Згідно пункту 5.10. Наказу 13.03.1995 № 37 Міністерства зовнішніх економічних зв'язків України перелік законодавчих актів, якими при тому керуються подібні магазини наступний:
Суб'єкт господарювання при здійсненні комісійної торгівлі непродовольчими товарами повинен керуватися та дотримуватися вимог Цивільного кодексу України, Закону України "Про захист прав споживачів", Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 № 833, цих Правил та інших нормативно-правових актів, які регулюють торговельну діяльність.
В данному випадку належною якостю буде не те, що гарантує виробник, а саме те в чому наочно пересвідчився покупець під час покупки., тобто Ви, та, головне, те, з чим він погодився! Бо проданий Вам товар вже був у вжитку і відповідно до того все одно має ті чи інші певні недоліки, про які Ви були проінформовані під час здійснення оборутки.
Це підтверджується статтею 8 Закону України "Про захист прав споживачів", яка регулює права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості і в якій серед іншого зазначено (необхідне я виділив жирним шрифтом):
"У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
2. Стосовно непродовольчих товарів, що перебували у використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства, вимоги споживача, зазначені у частині першій цієї статті, задовольняються за згодою продавця".
Звідти можна пояснити і всю поведніку продавця, бо він, очевидно, ДУЖЕ ДОБРЕ ОБІЗНАНИЙ ПРО СВОЇ ПРАВА.
Тому Вам слід погодитись на пропозицію продавця, бо він взагалі міг би відмовитись від повернення товару.
Якщо у Вас виникнуть з цього приводу додаткові питання чи бажання отримати біль повну консультацію, натискайте кнопку "звернутись" біля мого фото. Охоче Вам допоможу!
Юрист, м. Київ, 9 років досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, рекомендую вам погоджуватись на отримання коштів за телефон. Що стосується компенсації це можливо лише у судовому порядку і сума про моральне відшкодування точно не буде 20 тысяч, виходячи з судової практики це максимум 2 тисячі і то це надо довести, яку саме шкоду вам було заподіяно.
Тому, якщо продавець погоджується повернути кошти, це дуже гарно, рекомендую вам погодитись.
Більш детально за посиланням.
https://wiki.legalaid.gov.ua/index.php/%D0%A3%D0%B...
Якщо я допоміг вирішити ваше питання ставте ✅ біля фото підтримайте лайком залиште відгук.
Для детальної консультації натискайте кнопку звернутися.
Почему так мало, мне сказали что можем минимум взять с них сколько стоит товар, адвокатская компани
Если я скажу что он новый в суду и полиции, там же 100% батарея он считается новым
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіЯкщо Ви будете конфліктувати з продавцем, то він може взагалі відмовитись приймати товар назад! Я ж Вам про це написав і дав посилання на закон. Ви неуважно читаєте. Адвокатська компанія вводить Вас в оману!
Вы думаете адвокатские компаниям разрешено врать? У них дорогая консультация, и пишут лучшие специалисты, они же магазин и обязаны в течении 14 дней вернуть мне средства, это же считается сложный товар или как его там, что даже на бу действует это
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДопускаю, що Ви їх неправильно зрозуміли, але закон є закон, і з тим нічого не поробиш, навіть коли компанія дорога і пишуть "лучшие юристы". Отже повторюю: товар в даному випадку Ви можете повернути протягом 15 днів лише в тому випадку, коли він куплен новим і має гарантію. Бу товар повертається лише за згоди продавця. Тому, якщо продавець згідний повернути Вам гроші, то не упустить вдачу!
Ще раз уважно прочитайте мою прешу відповідь. Вона вичерпна та має посилання на закон.
Адвокат, м. Київ, 25 років досвіду
Спілкуватися у чатіЗдравствуйте!
ВСЕ ЧТО ВЫ ХОТИТЕ, ВЫ МОЖЕТЕ ПОЛУЧИТЬ ТОЛЬКО В СУДЕБНОМ ПОРЯДКЕ.
Товары, бывшие в употреблении, приобретенные у комиссионера, могут быть возвращены обратно только с согласия комиссионера.
Согласие продавца является необходимым условием и при удовлетворении других требований потребителя в соответствии со статьей 8 Закона Украины «О защите прав потребителя».
Субъект хозяйствования при осуществлении комиссионной торговли непродовольственными товарами должен руководствоваться и соблюдать требования Закона Украины "О защите прав потребителей, Порядка осуществления торговой деятельности и правил торгового обслуживания населения, утвержденных постановлением Кабинета Министров Украины от 15.06.2006 N 833 и других нормативно-правовых актов, регулирующих торговую деятельность.
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про захист прав споживачів
Стаття 6. Право споживача на належну якість продукції
1. Продавець (виробник, виконавець) зобов'язаний передати споживачеві продукцію належної якості, а також надати інформацію про цю продукцію.
5. Виробник (виконавець) зобов'язаний забезпечити використання продукції за призначенням протягом строку її служби, передбаченого нормативно-правовим актом або встановленого ним за домовленістю із споживачем, а в разі відсутності такого строку - протягом десяти років.
Виробник (виконавець) зобов'язаний забезпечити технічне обслуговування та гарантійний ремонт продукції, а також її випуск і поставку для підприємств, що здійснюють технічне обслуговування та ремонт, у необхідному обсязі та асортименті запасних частин протягом усього строку її виробництва, а після зняття з виробництва - протягом строку служби, в разі відсутності такого строку - протягом десяти років.
Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості
2. Стосовно непродовольчих товарів, що перебували у використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства, вимоги споживача, зазначені у частині першій цієї статті, задовольняються за згодою продавця.
Згідно з цією частиною задовольняються вимоги споживача щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився.
10. Споживач має право пред'явити виробнику (продавцю) вимогу про безоплатне усунення недоліків товару після закінчення гарантійного строку. Ця вимога може бути пред'явлена протягом установленого строку служби, а якщо такий не встановлено - протягом десяти років, якщо в товарі було виявлено недоліки (істотні недоліки), допущені з вини виробника. Якщо цю вимогу не задоволено у строки, передбачені частиною дев'ятою цієї статті, споживач має право на свій вибір пред'явити виробникові (продавцеві) інші вимоги, відповідно до частини першої цієї статті.
Вывод:
- замену Вам не произведут;
- ремонт будет за Ваш счет;
- если Вы докажет, что проблемы из-за производителя, то получите гарантийное право.
МОШЕНИЧЕСТВО ДОКАЗАТЬ НЕРЕАЛЬНО - ВАМ В ПОЛИЦИИ ПОРЕКОМЕНДУЮТ ОБРАЩАТЬСЯ В СУД, Т.К. ЭТО ГРАЖДАНСКО-ПРАВОВЫЕ ОТНОШЕНИЯ.
я могу пугать их судом и полицией ?
Чтобы вернули они мне больше денег, типо что я потратил на юристов и аксессуары себе к телефону
Юрист, м. Київ, 9 років досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, поліцією пугати безпідставно бо це цивільні відносини. Найкращій варіант це повернути кошти і на цьому все, як я казав у своїй попередній відповіді.
Повністю підтримую колегу з приводу введення вас в Оман і надання не правдивої інформації юридичною конторою.
Якщо я допоміг вирішити ваше питання ставте ✅ біля фото підтримайте лайком залиште відгук.
Для детальної консультації натискайте кнопку звернутися.